Nee, zeker niet. Beweer ik daarom ook niet.MarkVeenstra schreef:Maar is dat dan wel de regel??
Blijft maatwerk. Maar voor de lezers die gaan denken dat 3mnd sub 4km wel standaard is.
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Zo maar een paar vragen;litespeed schreef:Als je 3 maanden sub 4km blijft, ben je eerder een uitzondering dan de regel. Heel extreem.
Ik ga na een looparme zomer in 4-5 loopjes naar de 10km. En zo ken ik er nog wel een paar die dat zonder moeite doen.
Zo da's een binnenkomer.TumTumTum schreef:Nee want Robbebopper doet niet alsof hij de standaard der dingen is.
Het ging mij niet om de loophistorie, voor mijn part loop je drie marathons per week. Het ging mij om mensen waar je niks van weet zomaar langs je eigen referentiekader te leggen en daar dan een oordeel over vellen.
Wees er nou maar blij mee. Je hebt aan mij te danken dat je straks op een Kiaro rijdt... (Weliswaar via account van vrouwlief die hier ingelogd was...)daniel1975 schreef:Tis in de verschillende topics wel duidelijk dat Litespeed weer terug is