Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 22 okt 2005 15:32

Vandaag 2 uur in de modder ik zag er niet uit en mocht dan ook niet binnen komen zonder eerst mijn kleren uit gedaan te hebben.
Dus in mijn slipje naar binnen waar een lekker warme douche stond te wachten
cornelli racing cycles Uden

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 22 okt 2005 16:41

Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 22 Oktober 2005

Dus in mijn slipje naar binnen waar een lekker warme douche stond te wachten

Waarom heb jij een "slipje" aan onder je fietsbroek?!?!?
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 22 okt 2005 23:31

Vandaag ook maar weer eens gefietst. Ging best lekker, 'k heb het in ieder geval droog gehouden, op stukken van de weg na dan. Zo, dan is je fiets wel meteen behoorlijk ranzig........
Ondanks de wind toch redelijk lekker door gereden, niet zo'n groot rondje; 47 km a 34km/h. Aangezien het nu voor het eerst is dat ik ook de winter door wil rijden en dus ook de herfst was het één v/d eerste keren dat ik met "minder" weer toch ben gaan fietsen. Het heeft op zich ook wel wat, lekker rustig......moet toch wel zeggen dat ik er wel eerder genoeg van heb dan met mooi weer. Nadeel is ook wel dat ik toch wel zweet en als je dan een stuk wat rustiger gaat rijden het wat fris kan worden. Vandaag met korte broek+beenstukken, dun Odlo thermo shirt k.mouw+Craft Th.shirt. Lan.mouw en koersshirt lange mouw gereden.
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 23 okt 2005 15:25

Vanochtend zo'n 70 km gereden. Heb nauwelijks regen gehad onderweg en de temp. viel niet tegen. Je koelt wel snel af als je ook maar even stil staat. Kwam onderweg opvallend veel hardlopers tegen en een enkele atb'er. Tussen Rosmalen en Berlicum kwam ik zomaar tussen een heuse Tourclub terecht (uit Boekel). Dat was een hele grote groep, trouwens ook de enigste tourclub die ik vanochtend heb zien fietsen.
Vervelend was dat er weer enkele wandelaars hun hond los lieten lopen. Werd nog bijna omver gelopen door een jonge,wilde Ierse Setter die plotseling op me af kwam vliegen. Aangezien de tourclub uit Boekel vlak achter me zat de eigenaar nog toegeroepen dat ze de hond meteen aan moest lijnen. Ik hoop dat dat goed is gegaan.
"Afstappen is geen optie"

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 23 okt 2005 15:42

Quote: Origineel geplaatst door Cas* op 22 Oktober 2005
Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 22 Oktober 2005Dus in mijn slipje naar binnen waar een lekker warme douche stond te wachten


Waarom heb jij een "slipje" aan onder je fietsbroek?!?!?



Ik heb nogal moeite om remsporen uit te gummen en ik vind dat mijn vrouw dat onsmakelijk werkje ook niet hoefd te doen vandaar.
Of ziet jou zeem ernog steeds net zo geel als in het begin?

Verder heb ik vanmorgen een eind langs de Niers gereden dit is een riviertje dat in Duitsland stroomt.
Dit heefd aan beide kanten een voor ATB goed begaanbaar pad liggen.
Met aan een kant een bos met langere klimmen dus een leuke manier om je freq eens op te jagen.
Na 2 uur weer in slipje naar binnen gekomen HAHAHAHAHA
cornelli racing cycles Uden

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 23 okt 2005 21:26

Gisteren mijn oude stalen Concorde Aquila weer klaargemaakt voor weer een wintertje op de Tacx: helemaal uit elkaar en schoongemaakt, nieuwe kabels, oude versleten 8-speed 105 STI eraf, een 9-speed rechter STI erop, de oude 9-speed cassette en ketting van mijn Trek (mn goeie fiets) erop (handig want nu zijn mn racefietsen allebei 9 speed), en meteen maar ff een lange slag derailleur erop die ik toch nog had liggen, dan kan ik er ook nog eens een mountainbikecassette op zetten mocht dat nodig zijn.
Vandaag lekker losgetrapt op de Tacx.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

theriddler
Forum-lid
Berichten: 925
Lid geworden op: 09 mar 2005 10:03

theriddler 23 okt 2005 22:08

vandaag effe lekker aan "speeltuin-fietsen" gedaan, dat houd in  70 km door de utrechtse heuvelrug, lekker die heuvels op sprinten , daarna slap ouwehoeren , onder koffie met appel gebak, aan het einde finale linkeballen houden, gem. 27km/uur (ja anders is het geen speeltuin-fietsen meer)
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 23 okt 2005 22:28

Ik heb nogal moeite om remsporen uit te gummen en ik vind dat mijn vrouw dat onsmakelijk werkje ook niet hoefd te doen vandaar.Of ziet jou zeem ernog steeds net zo geel als in het begin?


Remsporen zitten bij in de wc-pot, niet in mijn broek. Ennuh.....mijn was doe ik zelf. 
@The Riddler: kom jij ook uit omg. Utrecht?!
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 23 okt 2005 23:40

vandaag een nieuwe afstand record gefietst.
Vannemorge om half 7 opgestaan en om 8 uur bij de toertocht bij ons in de buurt. 45 km in 1 uur en 50 min.
Toen naar huis gefietst om droge kleding aan te doen en de renfiets pakken en toen ben ik ben ik met de renfiets naar schinnen gefietst. Dat was 140 km. Daar heb ik 4 en half uur overgedaan waarvan het maar 1 uur droog was de rest van de rit was het regen en harde regen. En toen met de trein terug.
Dus alles bij elkaar was is 185 km in me eentje door weer en wind en veel regen
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 24 okt 2005 01:36

Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 23 Oktober 2005


vandaag een nieuwe afstand record gefietst.
Vannemorge om half 7 opgestaan en om 8 uur bij de toertocht bij ons in de buurt. 45 km in 1 uur en 50 min.
Toen naar huis gefietst om droge kleding aan te doen en de renfiets pakken en toen ben ik ben ik met de renfiets naar schinnen gefietst. Dat was 140 km. Daar heb ik 4 en half uur overgedaan waarvan het maar 1 uur droog was de rest van de rit was het regen en harde regen. En toen met de trein terug.
Dus alles bij elkaar was is 185 km in me eentje door weer en wind en veel regen


Je had toch al wel begrepen dat het seizoen er nu op zit he.
Moet er niet aan denken op dit tijdstip van het jaar 185 km weg te rijden.Respect hoor!
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

theriddler
Forum-lid
Berichten: 925
Lid geworden op: 09 mar 2005 10:03

theriddler 24 okt 2005 11:03

Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 23 Oktober 2005


Ik heb nogal moeite om remsporen uit te gummen en ik vind dat mijn vrouw dat onsmakelijk werkje ook niet hoefd te doen vandaar.Of ziet jou zeem ernog steeds net zo geel als in het begin?


Remsporen zitten bij in de wc-pot, niet in mijn broek. Ennuh.....mijn was doe ik zelf. 
@The Riddler: kom jij ook uit omg. Utrecht?!


nee, uit waddinxveen, maar wij gaan vaak naar driebergen om daar te fietsen is maar een half uurtje met de auto, tevens komt er een fiets vriend uit amersfoort en een uit utrecht,
En ik vind de utrechtse heuvelrug het mooiste gebied om te fietsen (op een half uur rijden.)
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 24 okt 2005 13:45

Gisteren de Reichswald / Mookerhei VLD toertocht gereden.
De hele rit geen regen gehad , die begon zo rond 12.35 uur te vallen en toen zaten we bijna in de auto op weg terug naar huis.
De rit zelf is er een van klimmen en dalen . Wel een paar stukken asfalt ( soms niet vermijdbaar ), maar dat is soms wel even fijn om even bij te komen. 47 km in 2 uur en 32 min , 18,5 km/u gem. . 1 keer een klim van los zand moeten lopen , zoals velen. 1 keer gevallen doordat iemand mij een zetje gaf omdat ik ,door hem in een klim , in een modderig stuk terecht kwam en mijn achterwiel slipte en ik dus mijn snelheid helemaal kwijt was. De paden waren ondanks de regen van afgelopen dagen goed berijdbaar.

Aanrader !!
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Plaats reactie