Fons bikes
-
- Forum-lid
Moeten jullie niet gewoon gaan fietsen? Ik heb best veel aan dit forum: feedback, antwoorden op vragen, kwijlen bij mooie foto's van nog mooiere fietsen. Maar in dit draadje (het duurde even voordat ik de achterstand van vier dagen had terug gelezen) slaan jullie echt door.
En met jullie bedoel ik de plusminus 15 reaguurders die elkaar en zichzelf al dagen herhalen, die Fons betichten van van alles en nog wat en die soms een veel te grote broek aantrekken. Want denken jullie echt dat fietsende vrouwen dit forum gaan doorspitten als ze een Fons willen kopen? No way! Omdat er niet doorheen te komen is. Het gaat over details van details van details van hoofdlijnen die weken geleden aan bod gekomen zijn. Daar zit echt niemand op te wachten. Op die paar reaguurders na die hier keer op keer reageren.
Fons liegt. Of het bedrijf spreekt niet helemaal de waarheid. Of het bedrijf verdraait feiten. Of ze halen leugens van de site. Of van Facebook. Hoe dan ook, ze gebruiken allerlei mooie termen om spullen te verkopen. Zoals dat gaat in een vrije economie. Fons verkoopt fietsen en die kosten een x-bedrag. De een vindt dat te duur, de ander niet. De een vindt ze mooi, de ander niet.
En dan zou Fons een blog offline gehaald hebben. Of laten hebben. Alsof Janneke dat zo maar laat gebeuren. Was een prima stukkie van Janneke, daar kan geen jurist iets tegen doen. Maar het was ook niet de opening van het NOS-journaal. Kortom, het is maar een voetnoot in de kantlijn van de geschiedenis van de Nederlandse fietsindustrie,
Ik haak af,. En dat zouden meer mensen moeten doen. Jullie denken onschuldige beginnende vrouwelijke fietsers te kunnen beschermen tegen de grote boze buitenwereld. Pardon, tegen Fons. En dat is een nobel streven. Maar met dit oeverloos gezeur de laatste 28 pagina's, bereik je niemand. Op die paar reaguurders na. Sterker nog, misschien krijgt Fons meer aandacht dan het verdient. Dat willen jullie niet. Zover ben ik wel.
Ga lekker fietsen mannen en vrouwen. Op welke fiets dan ook. Stap op, voel de wind door je haren en genioet van Nederland. Laat het gaan, Laat het los. Karma is een bitch. Als Fons doet wat jullie denken dat het doet, komt Fons zichzelf tegen. E als dat gebeurt, zit ik op het zadel. En niet op dit forum.
En met jullie bedoel ik de plusminus 15 reaguurders die elkaar en zichzelf al dagen herhalen, die Fons betichten van van alles en nog wat en die soms een veel te grote broek aantrekken. Want denken jullie echt dat fietsende vrouwen dit forum gaan doorspitten als ze een Fons willen kopen? No way! Omdat er niet doorheen te komen is. Het gaat over details van details van details van hoofdlijnen die weken geleden aan bod gekomen zijn. Daar zit echt niemand op te wachten. Op die paar reaguurders na die hier keer op keer reageren.
Fons liegt. Of het bedrijf spreekt niet helemaal de waarheid. Of het bedrijf verdraait feiten. Of ze halen leugens van de site. Of van Facebook. Hoe dan ook, ze gebruiken allerlei mooie termen om spullen te verkopen. Zoals dat gaat in een vrije economie. Fons verkoopt fietsen en die kosten een x-bedrag. De een vindt dat te duur, de ander niet. De een vindt ze mooi, de ander niet.
En dan zou Fons een blog offline gehaald hebben. Of laten hebben. Alsof Janneke dat zo maar laat gebeuren. Was een prima stukkie van Janneke, daar kan geen jurist iets tegen doen. Maar het was ook niet de opening van het NOS-journaal. Kortom, het is maar een voetnoot in de kantlijn van de geschiedenis van de Nederlandse fietsindustrie,
Ik haak af,. En dat zouden meer mensen moeten doen. Jullie denken onschuldige beginnende vrouwelijke fietsers te kunnen beschermen tegen de grote boze buitenwereld. Pardon, tegen Fons. En dat is een nobel streven. Maar met dit oeverloos gezeur de laatste 28 pagina's, bereik je niemand. Op die paar reaguurders na. Sterker nog, misschien krijgt Fons meer aandacht dan het verdient. Dat willen jullie niet. Zover ben ik wel.
Ga lekker fietsen mannen en vrouwen. Op welke fiets dan ook. Stap op, voel de wind door je haren en genioet van Nederland. Laat het gaan, Laat het los. Karma is een bitch. Als Fons doet wat jullie denken dat het doet, komt Fons zichzelf tegen. E als dat gebeurt, zit ik op het zadel. En niet op dit forum.
Michiel
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Je kan daar over twijfelen, maar persoonlijk heb ik 0 twijfel over hetgeen ze bij Fons hebben uitgevoerd in de richting van ZijWielRent. Ik vind dat een hele kwalijke zaak.fietsvriend schreef: ↑01 feb 2019 20:53 En dan zou Fons een blog offline gehaald hebben. Of laten hebben. Alsof Janneke dat zo maar laat gebeuren. Was een prima stukkie van Janneke, daar kan geen jurist iets tegen doen. Maar het was ook niet de opening van het NOS-journaal. Kortom, het is maar een voetnoot in de kantlijn van de geschiedenis van de Nederlandse fietsindustrie,
Daar is het echter niet bij gebleven, iedere dag opnieuw bewijst Fons./Jos dat hij onbetrouwbaar is, alles wat krom is recht proberen te lullen. en geen enkele moeite heeft met glashard liegen.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Met dat laatste kun je tegenwoordig president van de VS worden en blijven.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind het verbazend om te lezen dat er nog mensen zijn die dit nog niet door hebben.amclassic-fan schreef: ↑02 feb 2019 08:29Je kan daar over twijfelen, maar persoonlijk heb ik 0 twijfel over hetgeen ze bij Fons hebben uitgevoerd in de richting van ZijWielRent. Ik vind dat een hele kwalijke zaak.fietsvriend schreef: ↑01 feb 2019 20:53 En dan zou Fons een blog offline gehaald hebben. Of laten hebben. Alsof Janneke dat zo maar laat gebeuren. Was een prima stukkie van Janneke, daar kan geen jurist iets tegen doen. Maar het was ook niet de opening van het NOS-journaal. Kortom, het is maar een voetnoot in de kantlijn van de geschiedenis van de Nederlandse fietsindustrie,
Daar is het echter niet bij gebleven, iedere dag opnieuw bewijst Fons./Jos dat hij onbetrouwbaar is, alles wat krom is recht proberen te lullen. en geen enkele moeite heeft met glashard liegen.
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik vind het verbazingwekkend dat mensen zich hier druk om maken. Zwijg dat merk en die hele Jos gewoon dood. In plaats van je op te winden als hij halve waarheden en hele leugens verspreidt.
Michiel
- Supergrover
- Forum-lid HC
je valt, net zoals vriend Fons/Jos , ook in herhaling.(wat jij hem ook verwijt..)fietsvriend schreef: ↑02 feb 2019 18:11 Ik vind het verbazingwekkend dat mensen zich hier druk om maken. Zwijg dat merk en die hele Jos gewoon dood. In plaats van je op te winden als hij halve waarheden en hele leugens verspreidt.
ik dacht te hebben gelezen dat jij afhaakte, mss moet jij zelf lekker een stukje gaan fietsen?
Als iemand die vindt dat we er beter over kunnen zwijgen het topic al één pagina verder kan helpen, dan is het niet zo vreemd dat iedereen die er wel plezier in hebben er 132 pagina's over vol krijgen, zeker als we een beetje hulp van Fons krijgen....fietsvriend schreef: ↑02 feb 2019 18:11 Ik vind het verbazingwekkend dat mensen zich hier druk om maken. Zwijg dat merk en die hele Jos gewoon dood. In plaats van je op te winden als hij halve waarheden en hele leugens verspreidt.
Campagnolo Ultra Dork