Gaat vanzelf weg. Heb deze wielen ook, duurt 1.000km oid.robbiey schreef:
- Remmen maakt veel geluid nog steeds op mijn carbon cosmic wielen. Enig idee of dit blijft of dit minder zou moeten worden? Tips wellicht?
Canyon
wow 1000km is wel veel, hangt ook wel af of je hele tijd langs waterwegen fiets of je afdalingen doet natuurlijkgeertjeb schreef:Gaat vanzelf weg. Heb deze wielen ook, duurt 1.000km oid.robbiey schreef:
- Remmen maakt veel geluid nog steeds op mijn carbon cosmic wielen. Enig idee of dit blijft of dit minder zou moeten worden? Tips wellicht?
hoeveel km denk je zo met zo'n cosmic carbon wielen te kunnen doen voor ze in de vuilbak moeten?
Sworks Venge
Mijn ervaring is dat je met Di2 gewoon bij grote spanning perfect kunt schakelen, beter dan mechanisch...robbiey schreef: - Schakelen met DI2 , nog nooit getest is geweldig draait en loopt zo soepel in de overgang. Mijn vraag is wel bij klimmen en grote spanning op ketting of schakelen met di2 op dat moment dan wel zo gewenst is?
Ok bedankt dan zal het tussen de oren zitten. Ik voel ergens dat bij strakke spanning ketting schakelen toch echt niet leuk vindt, maar ja zal wennen zijn en dus gewoon doen.
Leuk idee van Canyon mbt het piepen van de remmen. Soort van motivatie om als de sodemieter 1000 km te fietsen zodat het piepen ermee stopt...
Leuk idee van Canyon mbt het piepen van de remmen. Soort van motivatie om als de sodemieter 1000 km te fietsen zodat het piepen ermee stopt...
Laatst gewijzigd door robbiey op 30 aug 2016 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Inderdaad, en na die 1000 maken ze een héééééérlijk eerder zoemend geluid als je remtIJnte schreef:Je hoeft in ieder geval de eerste 1000km geen fietsbel te monteren Even in de remmen knijpen is genoeg om iedereen attent te maken van je aanwezigheid.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC