Sensa
- Jaap Telder
- Forum-lid
Roept alleen nog meer vraagtekens op
-
- Forum-lid
omdat het niet eens meer over de fiets gaat, was alleen maar afzeiken
Haha wat een mafklapper ben je zeg, eerst een of ander vaag verhaal aanhouden en nu iemand Sensa overweegt te gaan bellen om je verhaal te verifiëren trek je al je beweringen in.
Je beweerde dus dat Sensa een echte Cervelo S3 zou inkopen en zou overwegen om deze ook te gaan produceren ,dus namaken, en jij hebt dit frame overgespoten van hun gekocht. Dikke plagiaat is dat maat, Sensa weet wel beter hoor. En een S3 met Dura ace verkopen voor 2k??
Suc6 met de verkoop o nee veel fietsplezier he .
Je beweerde dus dat Sensa een echte Cervelo S3 zou inkopen en zou overwegen om deze ook te gaan produceren ,dus namaken, en jij hebt dit frame overgespoten van hun gekocht. Dikke plagiaat is dat maat, Sensa weet wel beter hoor. En een S3 met Dura ace verkopen voor 2k??
-
- Forum-lid
Zie pbsprint100 schreef:Haha wat een mafklapper ben je zeg, eerst een of ander vaag verhaal aanhouden en nu iemand Sensa overweegt te gaan bellen om je verhaal te verifiëren trek je al je beweringen in.
-
- Forum-lid
Moet idd wel nageven, dat als het een echte Cervelo S3 zou zijn met de nieuwste Dure-Ace 9000, 2000 euro aan de lage prijs is. En dan vraag ik mij af waarom iemand dit doet! Ik zou nooit een Cervelo om laten spuiten zonder er weer een Cervelo van te maken en dan al helemaal niet daarna Sensa stickers erop plakken.De waarde van een Cervelo fiets ligt vele malen hoger dan een Sensa( niets ten nadelen van Sensa) En dat Sensa afweet van deze fiets en men zou dit accepteren, vind ik al helemaal een raar verhaal. Ik wil niet beweren dat je slechte bedoelingen hebt met deze fiets, maar het ruikt er wel naar. En je kunt de mensen het niet kwalijk nemen dat men zo achterdochtig reageert!
En je praat jezelf wel een beetje vast! Voor de rest is het wel een mooie fiets om te zien en zou ook zekers goed rijden. Maar blijft een raar verhaal!!
En je praat jezelf wel een beetje vast! Voor de rest is het wel een mooie fiets om te zien en zou ook zekers goed rijden. Maar blijft een raar verhaal!!
-
- Forum-lid
Een raar verhaal kan zomaar eens waar zijn, daarnaast ook de advertentie goed lezen, de prijs was zonder de wielen
-
- Forum-lid
Dan nog een raar verhaal, en ik ga hier verder niet meer mee met jou in discussie!
Je hebt mijn vertrouwen al eens beschadigd, dus ja ik vind het verdacht
Je hebt mijn vertrouwen al eens beschadigd, dus ja ik vind het verdacht
De 2016 modellen giullia custom met ultegra. Welk model trap-as zit daarin? Wil graag een reserve cranck (2e hands compact) voor de Alpen komende zomer. Maar zie met alle types (bsa, bb30, bb92, press fit etc) door alle bomen het bos niet meer..
Waar kan ik zoiets vinden?
Waar kan ik zoiets vinden?
- Wolfhound32
- Forum-lid
Volgens mij is het dat je trapas frame-afhankelijk is. De crack past in principe in elke trapas.