Thomas Dekker
- boswielrenner
- Forum-lid
Doping en de aanvoer daarvan is zwaar georganiseerde misdaad. Er gaat heel veel geld in om en dan zijn criminelen er als de kippen bij en de belangen groot. Even je suppliers erbij lappen en vervolgens de hele keten is een lastig verhaal. Ik denk niet dat renners of topsporters daar graag over praten als ze gepakt worden. Ik denk dat organisaties die in doping handelen ook wel handelen in andere opium achtige middelen en medicijnen (vul zelf maar verder in) en dat zijn geen organisaties waar je een probleem mee wilt hebben.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid
Ben een 100% heteroseksueel, maar wat zit die Thomas dr toch weer lekker bij!!
Hoop dat hij mooie dingen gaat doen, ben echt fan, hou ook stiekem wel van dat ongepolijste..
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Hij zit wel erg naar voren toe of lijkt dat maar zo?dickygiovanni schreef:Ben een 100% heteroseksueel, maar wat zit die Thomas dr toch weer lekker bij!!Hoop dat hij mooie dingen gaat doen, ben echt fan, hou ook stiekem wel van dat ongepolijste..
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid
Echt helemaal mooi op de fiets zit hij niet nee. Ik bedoelde ook meer zijn fysieke voorkomen, in combinatie met fiets/outfit..
- thestudent
- Forum-lid HC
Zijn heuphoek is wat vreemd, maar ik zit zelf ook ongeveer zo. Het komt bij mij omdat ik wel heel lange benen heb, maar mijn bovenbenen in verhouding wat kort zijn. Daardoor het ik de neiging om wat naar voren te kruipen. Verder heb je er geen last van. Hij zal er vast wel goed op vooruitkomen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
welk achterwiel van mavic is dat?
Zoveel 80mm wielen heeft Mavic niet;http://www.mavic.com/en/product/wheels/ ... Carbone-80
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
- Italia_david
- Forum-lid
Ik heb hem niet zien finishen in het team met de time trial....
zag iemand hem van hier??
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
#passioneceleste #ridebianchi