Pagina 113 van 320

Geplaatst: 27 nov 2008 23:29
door Zorro

Geplaatst: 28 nov 2008 00:08
door casran
Leuk.

Vandaag mijn nieuwe P3 frame in handen gehad bij TS-Bikes: net dezelfde World-Champ-edition als die hierboven (de zilver-grijze kleuren kon ik immers niet op tijd geleverd krijgen). Komt bij mij weliswaar geen 3T stuurtje op, want 'k ben er eerlijk gezegd niet zo weg van...

@SpEric: probeer eens foto's te maken tegen een rustiger achtergrond. Laat het materiaal meer tot zijn recht komen, temeer omdat je toestelletje niet veel verschil in focus tussen voorgrond en achtergrond brengt. ;)

Geplaatst: 28 nov 2008 00:18
door tiest
C a s r a n schreef:Leuk.


@SpEric: probeer eens foto's te maken tegen een rustiger achtergrond. Laat het materiaal meer tot zijn recht komen, temeer omdat je toestelletje niet veel verschil in focus tussen voorgrond en achtergrond brengt. ;)


Ach het niveau van de foto's is beter dan we gewend zijn hier op het forum (Degene die er moeite voor doen daargelaten -zoals jij-). En nu kunnen we tenminste gewoon netjes lezen wat er op die wielen staat die erachter hangen;)

Geplaatst: 28 nov 2008 00:20
door Zorro
C a s r a n schreef: Laat het materiaal meer tot zijn recht komen, temeer omdat je toestelletje niet veel verschil in focus tussen voorgrond en achtergrond brengt. ;)


Niet per se te maken met het toestel maar meer met instellingen. Groter diafragma gebruiken geeft een kleinere scherpte diepte waardoor de voorgrond scherp en in focus is terwijl dan de achtergrond snel vager (=blurred) wordt.

Zorro

Geplaatst: 28 nov 2008 00:22
door casran
TiesT schreef:Ach het niveau van de foto's is beter dan we gewend zijn hier op het forum (Degene die er moeite voor doen daargelaten -zoals jij-). En nu kunnen we tenminste gewoon netjes lezen wat er op die wielen staat die erachter hangen;)



Ja, dat laatste was anders niet gelukt van op minder dan 400m afstand :) Het valt idd heus goed mee met Eric's foto's, dus al lang blij dat hij ze showt.

Geplaatst: 28 nov 2008 09:20
door speric
hahah, tja ik heb in de winkel niet echt ruimte om een mooie foto tegen een rustigere achtergrond te maken en het moest even snel vast. Als die af is, zal ik het totaalplaatje laten zien.
En die wielen, ik heb no zo mijn best gedaan. MOchten er meer mensen zijn ( dan 2) die er aanstoot aan nemen, dan kan die er tussen uit hoor ...

Trouwens door dit forum ben ik er eindelijk achter wat dat bloemetje ( tulpje) voor staat op de camera... :)


@ casran, wat zijn je bezwaren tegen het stuur ? je kan werkelijk alles instellen namelijk ..

Geplaatst: 28 nov 2008 09:52
door casran
SpEric schreef:@ casran, wat zijn je bezwaren tegen het stuur ? je kan werkelijk alles instellen namelijk ..



Esthetisch is het zo mijn ding niet. Maar die instelbaarheid betwijfel ik toch. Lengte stuurpen is ten eerste al vast, maar kan je ook de breedte van de extensions instellen? In ieder geval heb je ook geen keuze en moeten ze parallel staan. Qua instelbaarheid zal voorlopig wel niets in de buurt van Oval stuurtjes komen.

Geplaatst: 28 nov 2008 10:21
door speric
kan allemaal, tuurlijk zit je aan de lengte vd stuurpen vast, maar je kan de pads wel weer dichterbij halen.
Wat instelbaarheid betreft is de profile T2+ de beste eigenlijk. Of de zelfde combi in carbon evt. de cobra..
Bij de meeste Oval combi's kan je die pads niet verstellen. Dichter naar je toe halen, zonder dat de extension ook dichterbij komen.

persoonlijk vind ik die 3T prachtig en die nieuwe vision ook. Hoe meer uit 1 stuk, hoe mooier, maar het moet je wel passen natuurlijk.

Geplaatst: 28 nov 2008 10:32
door casran
SpEric schreef:kan allemaal, tuurlijk zit je aan de lengte vd stuurpen vast, maar je kan de pads wel weer dichterbij halen.
Wat instelbaarheid betreft is de profile T2+ de beste eigenlijk. Of de zelfde combi in carbon evt. de cobra..
Bij de meeste Oval combi's kan je die pads niet verstellen. Dichter naar je toe halen, zonder dat de extension ook dichterbij komen.



Eric, door armpads dichter bij jou te halen zit die basebar nog exact even ver/dicht.... Als je er met je knieën tegen zit of de remgrepen zitten niet ver of dicht genoeg, kan je daar met de 3T niks aan wijzigen. Aerobars uit een stuk zijn mooi, maar niet praktisch.

Geplaatst: 28 nov 2008 10:42
door speric
Maar ik denk dat je het met mij eens bent, dat het belangrijker is dat de pads goed zitten dan de grepen voor het remmen.
Als je met je knieën tegen het stuur komt, dan heb je een probleem, maar meestal is de pen 100 mm. Kom je dan met je knie er tegen dan lijkt het erop dat je misschien een verkeerde maat frame hebt. MEestal zit het stuur, eigenlijk de pads dus te ver weg.
Bijv het Pro stuur, of de profile X1.5 hebben dat, omdat de pad nagenoeg op de basebar zitten. En die kan je niet dichterbij halen.

Geplaatst: 28 nov 2008 16:40
door elbrambo
Het kan aan mij liggen, maar zitten er nou andere patten aan de P3?
Ik dacht altijd die van die baan patten hadden...

Geplaatst: 28 nov 2008 19:28
door trifox
Achterpatten zijn dezelfde als altijd. "baanpatten" dus. Denk dat je de foto verkeerd inschat want het is toch duidelijk te zien dat het wiel "vanachteren" dient te worden ingeschoven.