Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
-
- Forum-lid
even een kickje voor mijn vraag
de ultegra 6700 shifters bij bike-discount 239 euro
en de dura ace c50 cl wielen bij vos 874 euro
de ultegra 6700 shifters bij bike-discount 239 euro
en de dura ace c50 cl wielen bij vos 874 euro
BV schreef:marsman schreef:marsman schreef:Ik zoek een nieuwe SRAM Force groep, waar kan ik die het goedkoopste krijgen?
Effe kickje voor deze vraag, liefst ook met montage aub. Bij Vos voor 850, maar heb daar niet zo'n vertrouwen in.
bij salden is deze groep te verkrijgen voor 799 euro
Gebeld, die 799 Euro is ex montage wat daar 75 euro kost. Dus net duurder dan Vos en ook van Salden hoor ik niet altijd fijne verhalen over kwaliteit.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
van tuyl 780 schreef: de ultegra 6700 shifters bij bike-discount 239 euro
Bij Rose:
Link 222,-
Bij Bike-discount zie ik ze toch staan voor 219,-
Link
En bij Bikediscount (zonder streepje) 229,90
Link
Rose rekent iets van 5,- verzendkosten. Bike-discount ook zoiets dacht ik, maar als je met Paypal betaald is het iets van 9,-.
Goedkoper dan de bovenste twee zul je de shifters voorlopig niet vinden.
marsman schreef:marsman schreef:Ik zoek een nieuwe SRAM Force groep, waar kan ik die het goedkoopste krijgen?
Effe kickje voor deze vraag, liefst ook met montage aub. Bij Vos voor 850, maar heb daar niet zo'n vertrouwen in.
Bij Bike-components 719,- komt nog iets voor het verzenden bij. (5,-)
Er moet vast wel een vriend/bekende zijn die een groep kan monteren. Geef deze beste man 50,- ofzo en je bent voor 775,- klaar.
Je moet er wel nog even kabels bij kopen.
Link Sram Force groep
ik ben op zoek naar een setje van een pro-tour team,
denk dat ze nu wel bijna rond hun bodemprijs gaan geraken??
En waar is ie dan het goedkoopst: (liefst webshop)
ben geïnteresseerd in:
- Belgisch kampioen quick step teneu
- tenue cancellara, zwitsers kampioen
ben geïnteresseerd in:
Bianchi Via Nirone
RubenM schreef:ik ben op zoek naar een setje van een pro-tour team,
ben geïnteresseerd in:
Je denkt aan 2010?
Op dit moment zie ik hier deze prijzen. Of ze op het laagst zijn waag ik te betwijfelen... nog 2 jr wachten of langer.
Met als risico dat je maat er niet meer is.
Flaminia is overigens ook mooi op een Via Nirone....
Boonen: bij bobshop.de 119,95
Cancellara: bij all4cycling.com 135,90
Kampioenstruien van Saxo: Cancellara, Schleck, Sorensen
http://www.all1sport.com/ct/shop/pages/ ... ria_id=448
€93,60 met bibshort, ex verzenden. Deze prijs is zo al het hele jaar. Nog geen uitverkoop. Zorg wel dat je even navraagt of ze het nog op voorraad hebben. Bibshort valt aan de kleine kant ivt het shirt (dat al klein valt).
€93,60 met bibshort, ex verzenden. Deze prijs is zo al het hele jaar. Nog geen uitverkoop. Zorg wel dat je even navraagt of ze het nog op voorraad hebben. Bibshort valt aan de kleine kant ivt het shirt (dat al klein valt).
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
Fructus schreef:Kampioenstruien van Saxo: Cancellara, Schleck, Sorensen
93,60 met bibshort, ex verzenden. Deze prijs is zo al het hele jaar. Nog geen uitverkoop. Zorg wel dat je even navraagt of ze het nog op voorraad hebben. Bibshort valt aan de kleine kant ivt het shirt (dat al klein valt).
Weet je wat het verzenden dan gaat kosten ? Ik las via de zoekfunctie dat de bestellingen best lang op zich kunnen laten wachten, maar als het op voorraad is krijg je het altijd ?
Heb namelijk geen ervaring met bestellen in het buitenland en zou het ook niet zo snel doen... Maar het is wel erg goedkoop !
Gezelligheid kent geen tijd
Deijn schreef:Ik zoek een sigma rox 9.0
Bij bike-components.de voor 149.-
Gaat dat ergens goedkoper lukken?
Ik heb het pas ook uitgezocht, ze waren toen (week of 8) oom al de goedkoopste met een zelfs iets hogere prijs. Verzenden kost daar 5 Euro. Alleen 2e hands is goedkoper.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
-
- Forum-lid
Ik ben op zoek naar een doos remkabel en schakelkabel op een rol. Bij welke webshop of winkel kan je zoiets halen voor een klein prijsje?
Ik vind op bikegear.be wel, maar daar komen nog verzendkosten bij wat het dan niet meer goedkoop maakt. De kabels kosten zo'n 5 euro voor 10 en 5 meter.
Ik vind op bikegear.be wel, maar daar komen nog verzendkosten bij wat het dan niet meer goedkoop maakt. De kabels kosten zo'n 5 euro voor 10 en 5 meter.