Droomfiets
[quote="michelvd"]Wat is er trouwens met Klein aan de hand, een website met modellen kan ik niet meer vinden. Op kleinbikes.com krijg je alleen de mogelijk tot registratie van je fiets, meer niet. Ook hoor je er eigenlijk nooit meer iets van, wat betreft nieuws e.d.[/quote]
Volgens mij kun je ze in de States nog steeds kopen. Het is een onderdeel van Trek, een beetje vergelijkbaar met Pinarello en Opera. Er is geen NL-importeur meer, vandaar dat je ze hier niet meer kunt kopen. Ik ken een dealer in Vianen die ze altijd verkocht, er stond een tijdje terug nog een nieuwe in de showroom.
Volgens mij kun je ze in de States nog steeds kopen. Het is een onderdeel van Trek, een beetje vergelijkbaar met Pinarello en Opera. Er is geen NL-importeur meer, vandaar dat je ze hier niet meer kunt kopen. Ik ken een dealer in Vianen die ze altijd verkocht, er stond een tijdje terug nog een nieuwe in de showroom.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
-
- Forum-lid
[img=http://img691.imageshack.us/img691/6996/32701558.jpg]
doe mij der zo 1
doe mij der zo 1
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
edit: Neem hier eens een kijkje in de galleries. Doekje erbij, als je er van houdt dan.
Bohemianbicycles
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
[quote="body"][quote=".Jeroen."]
[/quote]
[/quote]
Hoe krijg ik nou die supersix in jpg of gif bestandje op mijn bureau-blad? Als ik deze foto kopieer dan krijg ik hem niet te zien na openen. Iemand een idee?
[/quote]
[/quote]
Hoe krijg ik nou die supersix in jpg of gif bestandje op mijn bureau-blad? Als ik deze foto kopieer dan krijg ik hem niet te zien na openen. Iemand een idee?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
[quote="Master B"]
Waar haal je die foto's allemaal vandaan? Ik vind het eigenlijk niet eens mooi. Een logica in de bonte kleurenverzameling is ver te zoeken...
[/quote]
wat dacht je van spanje? rood/geel? valverde ? (don allejandro)
ik vind hem echt geweldig!
de kleur moet je niet naar kijken, dat is hetzelfde als dat wij alles oranje maken
Waar haal je die foto's allemaal vandaan? Ik vind het eigenlijk niet eens mooi. Een logica in de bonte kleurenverzameling is ver te zoeken...
[/quote]
wat dacht je van spanje? rood/geel? valverde ? (don allejandro)
ik vind hem echt geweldig!
de kleur moet je niet naar kijken, dat is hetzelfde als dat wij alles oranje maken