Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

Seriph
Forum-lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 25 jul 2014 13:21

Seriph 10 okt 2014 12:15

Hoi, na al een tijdje lurken toch maar even voorstellen.

Ik ben Christian uit de kop van Noord-Holland ben 36 en de vriendin is 30

Na al een tijdje fietsen te hebben gevolgd en met de plannen te hebben rond gelopen heb ik nu de knop doorgehakt en heb samen met mijn vriendin een tweetal Cube Peleton racefietsen aangeschaft. Ik deed al hardlopen en nu dus ook wielrennen. Monsterafstanden zitten er nog niet in. ~40km op een gezellig ~25km/u. In mijn eentje kom ik iets sneller uit de verf.

Gebruikersavatar
hoedinie
Forum-lid
Berichten: 155
Lid geworden op: 18 sep 2014 21:04

Gebruikersavatar hoedinie 13 okt 2014 08:55

Ik zal me ook eens even voortsellen. Ik ben Anton (39) en sinds een paar dagen de eigenaar van een Trek, Jaren geleden veel op de MTB gereden. Sinds enkele jaren weer wat actiever op de fiets en na de toerfiets dus nu de overstap naar de racefiets.

Gripper
Forum-lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 okt 2014 09:07

Gripper 14 okt 2014 10:55

Hoi,

Pieter hier! Kijk al jaren mee, maar nu toch maar eens een account aangemaakt. Ik woon in Nieuwegein, ben 32, rij al aardig wat jaren zowel race en mountainbike, en sinds dit jaar ook lid van Het Stadion, om wat koerservaring op te doen.
M'n grote passie ligt echter toch in de bergen, mooie cyclo's rijden en niet 40 keer in een uur hetzelfde rondje scheuren. Ook voor 2015 borrelen de plannen alweer: GF Giordana, GF Sportful, en wat kleinere cyclo's in belgië en Luxemburg...

92001
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 okt 2014 15:38

92001 14 okt 2014 16:00

Jens.
38.
Zweed.
Woont in het Gooi.
Zwaarder dan de gemiddelde klimmer (dus haat ik afdalen, want afdalen betekent klimmen)
Vätternrundan 2015 in de kijker.
Handjevol fietsen.
Zomer of winter maakt niet heel veel uit - als het maar niet sneeuwt.
Don't close your eyes or you'll miss the crash...

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 14 okt 2014 16:02

92001 schreef:Jens.
Zweed........- als het maar niet sneeuwt.
:mrgreen:
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 14 okt 2014 19:38

Vätternrundan 2015:

Event Summary

The Vätternrundan is the world's longest mass participation ride and is held in the middle of June every year with 21,000 people taking part in the 300km sportive, the longest of three rides available.
The sportive is around Lake Vättern in Sweden and starts and finishes in Motala. Around 20% of riders are non-Swedes and people make the long trek to take part from all round the world.
The 2015 Vätternrundan (pronounced vet-turn-rund-an) is certain to be as popular as ever. Last year the event sold out in just over two hours, which is pretty incredible if you consider the Etape has less than half the participants and is a shorter distance and usually takes a couple of months to sell out.
A new registration process was put in place for the 2014 event that allowed riders to pre-register their details in early October and then complete their entry in early November - this reduced the chances of the entire IT system collapsing.
Riders set out from 7.30pm on the Friday night to 5.30am on the Saturday morning (you are allocated start times and if you are a group of riders then you can request to start together) and have to complete the course by midnight on Saturday. Faster riders who expect to complete the course in less than nine hours are given a special 9am start time; elite riders have been known to finish in seven hours and the slightly more sedate riders have taken up to 20 hours.
All roads are closed to cars and there are nine feed stations along the route.
Entry in 2014 was 1,350 SEK, which is roughly £126 or 151 euros.
Riders are not allowed to leave the event by car until six hours after finishing the ride - this is checked by police on the way out of Motala. Bear this in mind when making your travel plans for Vätternrundan 2015.
Over 4,000 volunteers help make Vätternrundan a success and it is widely considered one of the most enjoyable and friendly sportive events in the world.

Bron: http://www.sportive.com

:mrgreen:

remco204
Forum-lid
Berichten: 73
Lid geworden op: 06 sep 2011 18:16
Locatie: Eindhoven

remco204 15 okt 2014 20:13

Ik zal me ook eens netjes voorstellen.
Ik ben Remco en net 36 jaar en woonachtig in Eindhoven. Ik rij op een Jan Janssen Quardra van 5 jaar oud, maar nog steeds een goede fiets voor mij.
Na eerst 4 jaar regelmatig gefiets te hebben ben ik me afgelopen jaar fanatieker gaan focussen op het fietsen. Afgelopen jaar de Amstel Gold Race 250 km en Luik Bastenaken Luik 280 km gefietst en daarna heb ik 6 keer de alp beklommen tijdens de AD6. Daarna een combi gemaakt van fietsen en lopen, want ik wou afgelopen weekend ook de halve marathon van Eindhoven lopen.
Dat afgelopen weekend dus gedaan en nu dus aan het kijken wat ik volgend seizoen wil gaan doen om me weer een beetje bezig te kunnen houden.

siroccocampa
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2014 18:16

siroccocampa 20 okt 2014 11:24

Meelezen is leuker als mede forumlid. Dus accout gemaakt
Ik heet RoB, (57) en fiets al heel wat jaren, maar nooit van die 150+ tochten of zo. Gewoon voor het lekkere, 30 of 40km en dan soms gewoon zo snel als ik kan. Op de weg, maar ook op onverhard. Heb mijn fietsen verdeeld over thuis in Culemborg of thuis in Düsseldorf.
In Culemborg heb ik de Strida vouwfiets, echt een geweldig ding voor in de stad. Ook hier mijn Sirocco, staal met campa athena, racefiets van +/-1990. Als laatste heb ik nog een 1969 Rih Campagnolo.
In Duitsland staat mijn MTB, een Wilier Triestina 703, hardtail. Lekker voor in de bossen rondom de stad. Ook daar, voor IN de stad mijn Scott SUB10. Fijne ragbak met alfine 8 speed naaf.
tot zover voorlopig..
Laatst gewijzigd door siroccocampa op 21 okt 2014 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.

jandb
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 21 okt 2014 15:35
Locatie: Westland

jandb 21 okt 2014 15:39

Hallo allemaal,

Na een poosje meelezen besloten wat actiever mee te doen op het Fiets forum.
Mijn naam is Jan en ik ben 40 jaar.
Ik ben sinds een jaar op de mountainbike actief Merida Big Nine XT Edition en wissel dat af met een oude concorde racefiets.

Grt Jan
Wat voor fiets je ook hebt, Je moet altijd blijven trappen.

Paganiproductions
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 okt 2014 19:02
Contact

Paganiproductions 25 okt 2014 20:14

Hoi Mensen Ik ben Wouter en kom uit Limburg
En ben de eigenaar van Een Merida Big seven 100 Mtb
Afbeelding

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 25 okt 2014 20:16

Welkom op het forum en veel veilige km's. Btw bang dat zelfs bij het fotograferen je fiets wordt gestolen :lol: ?
What makes the boat go faster?

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 25 okt 2014 20:20

Nee, hij wil hem stelen maar vraagt hier of dat wel de moeite waard is denk ik.
Geintje Paganiproductions ;) :lol:
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Plaats reactie