Retro / oudere fietsen
Remblokjes 7400 zijn er gewoon ingeschoven.
@chrissiewizzie : hij rijdt heerlijk, ik kwam er alleen achter dat ik het stuurlint niet helemaal juist heb gewikkeld, ik heb langs beide kanten rechtsom gewikkeld, maar ja, hopelijk niemand die het ziet. Bovendien heb ik nog wat Campagnolo stickers besteld om wat krassen op de staande achtervork weg te moffelen, ik kwam toevallig een prettig geprijsde set op Ebay tegen, met witte tekst, dat past wel zo mooi bij de rest van de belettering van het frame.
Leuk dat het over Dura Ace 7400 gaat, inmiddels een bijna complete groep bij elkaar gesprokkeld, nu alleen nog een (Gazelle) frame om het op te monteren. Dat zal wel een zomerproject 2015 worden.
Leuk dat het over Dura Ace 7400 gaat, inmiddels een bijna complete groep bij elkaar gesprokkeld, nu alleen nog een (Gazelle) frame om het op te monteren. Dat zal wel een zomerproject 2015 worden.
-
- Forum-lid
Onder de noemer retro dan maar...
Ik wacht nog op - stuur / zadel / zadelpen en wielset.
Ik wacht nog op - stuur / zadel / zadelpen en wielset.
-
- Forum-lid
Thanks!
-
- Forum-lid
Damn, die kan echt heel mooi worden! Super kleur!
-
- Forum-lid
Deda Elementi Superleggero. Ik had eerst een Zero100 op het oog maar die was te grof vergeleken met het frame inderdaad.timo2.0 schreef:Heel cool, wat is dat voor stuurpen? Mooi slank waardoor hij prachtig bij de dunnen framebuizen past.
-
- Forum-lid
Dank je.nutsjesmoar schreef:Damn, die kan echt heel mooi worden! Super kleur!
Opbouw wordt als volgt:
- Campagnolo Athena bright silver groepset
- Campagnolo Chorus aero zadelpen
- Deda Elementi Newton Deep stuur [gepolijst]
- Brooks cambium C15 slate zadel
- Silva two tone [zwart/bruin] stuurlint
- H Plus Son Archetype zilver velg / DT Competition spaken [blank] en Chorus naven [blank]
In mijn hoofd ziet het eruit als een fraaie combinatie, de praktijk moet echter uitwijzen of alles goed zal matchen. We'll see!