Muziek - Een streling voor het oor ...
Ik moet dan vooral aan die baggerfilm half jaren 80 denken.
Regisseur (John Derek) die zn eigen lief (Bo) een rol geeft.....
Regisseur (John Derek) die zn eigen lief (Bo) een rol geeft.....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dus eigenlijk is dit stukje kwaliteitsmuziek nu van toepassing….
https://youtu.be/XyRuMR5EW3c?si=DTd0CACf1WYnxCY2
Less is bore
Toen iemand dat eens tegen mij zei dacht ik echt dat ik in de maling werd genomen.
Ik kende natuurlijk linkshandige muzikanten als Micky Dolenz, Dennis Wilson, Ian Paice, Phil Collins, Tony Iommi ,Jimmy Cliff, Steve Morse, Buddy Miles, Mark Knopfler en natuurlijk Jimi Hendrix.
Hoe het met drummers zit weet ik niet maar linkshandige gitaristen hebben een diverse aanpak. Echt een linkse gitaar of een gewone gitaar en andersom gespannen maar zelfs alleen maar omdraaien komt voor.............
Dus bij de opmerking pianoconcert voor de linkerhand had ik allerlei beelden zoals de piano andersom besnaren..............
Ik dacht echt dat ik gedold werd. Was voor de periode dat je dit gelijk ging zitten Googlen..........
Week later komt ze (schatje maar niks geworden) met een CDtje.................
Het stuk kan mij enorm ontroeren, zeker het langzame deel.
En voor wie er nog niet mee bekend is. Het is geschreven voor een pianist die in de Eerste Wereldoorlog z’n rechterarm heeft verloren.
En voor wie er nog niet mee bekend is. Het is geschreven voor een pianist die in de Eerste Wereldoorlog z’n rechterarm heeft verloren.
hun fietsen.
Le batteur du Boléro blijft één van mijn favoriete kortfilms: https://www.youtube.com/watch?v=ebC6eZmqCm8
-
- Forum-lid
Je vergeet Paul McCartney Gerard, ook linkshandig...
Was geen toeval.
Geweldige liedjesschrijver maar z'n stem werkt bij mij laxerend.
Lijkt mij een enorme aardige man die je best als buurman kan hebben maar op mn verjaardag mag hij niet komen zingen.
Zit zelf in de auto op weg naar hoogtestage en doe een random play van een rijk gevulde sd kaart.
Een heel album van sommige bands trekt de chauffeuse, ploegleider, masseuse en fotografe niet
Gewoon lekkere mix van oude meuk tot recente muziek..... Maar geen Beatles.....
Geweldige liedjesschrijver maar z'n stem werkt bij mij laxerend.
Lijkt mij een enorme aardige man die je best als buurman kan hebben maar op mn verjaardag mag hij niet komen zingen.
Zit zelf in de auto op weg naar hoogtestage en doe een random play van een rijk gevulde sd kaart.
Een heel album van sommige bands trekt de chauffeuse, ploegleider, masseuse en fotografe niet
Gewoon lekkere mix van oude meuk tot recente muziek..... Maar geen Beatles.....