De liggende achtervork van de Inflite is 10mm langer dan de Endurace. Balhoofdhoek verschilt ook nog wel.monsieurpinot schreef:zit eens te bekijken wat technisch en qua geometrie nog het verschil is tussen een Endurace CF SLX en een cyclocrosser. Neem aan in ieder geval mogelijkheid tot bredere banden (de inflite heeft bijv. 33mm). Tot hoever zou je kunnen gaan qua breedte met de Endurace? Qua geometrie zit er verder niet zoveel verschil tussen een Endurace en een Inflite.
Canyon
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
goeie, ik had alleen nog maar de reach en stack vergeleken.vitamineb schreef:De liggende achtervork van de Inflite is 10mm langer dan de Endurace. Balhoofdhoek verschilt ook nog wel.monsieurpinot schreef:zit eens te bekijken wat technisch en qua geometrie nog het verschil is tussen een Endurace CF SLX en een cyclocrosser. Neem aan in ieder geval mogelijkheid tot bredere banden (de inflite heeft bijv. 33mm). Tot hoever zou je kunnen gaan qua breedte met de Endurace? Qua geometrie zit er verder niet zoveel verschil tussen een Endurace en een Inflite.
-
- Forum-lid
Wat zijn jullie ervaringen met de CF 7.0 en de CF 9.0? Twijfel tussen beide. Het betreft wel de 2017 modellen dus ervaringen zll er mss nog niet zijn?
En wat zijn jullie ervaringen met verschil tussen endurance en ultimate modellen?
En wat zijn jullie ervaringen met verschil tussen endurance en ultimate modellen?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
is het niet handig al je vragen die je hebt even in je Eigen topic te plaatsen, wordt een beetje een ratjetoe zo in al die topics: Focus, Alu of Carbon, stack en reach, Canyon (ik raak de draad een beetje kwijt )djatwork69 schreef:Wat zijn jullie ervaringen met de CF 7.0 en de CF 9.0? Twijfel tussen beide. Het betreft wel de 2017 modellen dus ervaringen zll er mss nog niet zijn?
-
- Forum-lid
Ja, je hebt gelijk...monsieurpinot schreef:is het niet handig al je vragen die je hebt even in je Eigen topic te plaatsen, wordt een beetje een ratjetoe zo in al die topics: Focus, Alu of Carbon, stack en reach, Canyon (ik raak de draad een beetje kwijt )djatwork69 schreef:Wat zijn jullie ervaringen met de CF 7.0 en de CF 9.0? Twijfel tussen beide. Het betreft wel de 2017 modellen dus ervaringen zll er mss nog niet zijn?
-
- Forum-lid HC
Hey Lupo, ben je nog een beetje tevreden over je Canyon t.o.v. je oude Cube?lupo schreef:Hierbij mijn nieuwe fiets. Een maand eerder geleverd dan gepland. Mag ook een keer gezegd worden.
Canyon Endurace CF 7.0 SL
Maat: L
Wielset: Easton EA70 SL ipv Mavic Aksium
Snelspanners: XLC Pro SL
Pedalen: Ultegra PD-6800
Zadel: Selle Italia Flite Kit Carbonio Flow (wat een naam ) ipv Fizik Ardea VS
Cassette: Ultegra 11-23 ipv 11-32
Achterderailleur: Korte kooi ipv lange kooi
Gewicht: 7,2 kg rijklaar
Ik had een Red Bull Pro SL 3000. Maar ja, ik ben heel erg tevreden. Ik zit een stuk comfortabeler op de fiets. En hij stuurt super strak. Ultegra 6800 is ook wel super fijn moet ik zeggen.ypuh schreef:Hey Lupo, ben je nog een beetje tevreden over je Canyon t.o.v. je oude Cube?lupo schreef:Hierbij mijn nieuwe fiets. Een maand eerder geleverd dan gepland. Mag ook een keer gezegd worden.
Canyon Endurace CF 7.0 SL
Maat: L
Wielset: Easton EA70 SL ipv Mavic Aksium
Snelspanners: XLC Pro SL
Pedalen: Ultegra PD-6800
Zadel: Selle Italia Flite Kit Carbonio Flow (wat een naam ) ipv Fizik Ardea VS
Cassette: Ultegra 11-23 ipv 11-32
Achterderailleur: Korte kooi ipv lange kooi
Gewicht: 7,2 kg rijklaar
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Eens gecheckt bij Canyon: Endurace CF SLX gaat tot 28mmmonsieurpinot schreef:zit eens te bekijken wat technisch en qua geometrie nog het verschil is tussen een Endurace CF SLX en een cyclocrosser. Neem aan in ieder geval mogelijkheid tot bredere banden (de inflite heeft bijv. 33mm). Tot hoever zou je kunnen gaan qua breedte met de Endurace? Qua geometrie zit er verder niet zoveel verschil tussen een Endurace en een Inflite.