Canyon
Normaal gesproken zou ik zegen, loop eens op het lokale industrie terein ergens naar binnen waar je iets van ijzerwaren op het terein ziet liggen, grote kans dat je wel twee passende boutjes mee mag nemen uit d egrijpvoorraad.
Van de andere kant, 20 cent per stuk, is natuurlijk geen geld bij RVS paleis
Van de andere kant, 20 cent per stuk, is natuurlijk geen geld bij RVS paleis
2016 modellen in de outlet
https://www.canyon.com/nl/factory-outle ... road-bikes
Had ik de Ultimate AL SLX 9.0 SL 2016 maat XL in de winkelwagen, kon ik niet verder omdat ie net voor mijn neus verkocht is blijkbaar.. extra spijtig omdat ze expliciet aangeven dat je goed naar de specificaties moet kijken wat er daadwerkelijk gemonteerd is; frame: Ultimate CF SLX 2016, gewicht 6,2kg. Iemand gaat of heel blij zijn, of de fiets meteen terugsturen...
https://www.canyon.com/nl/factory-outle ... road-bikes
Had ik de Ultimate AL SLX 9.0 SL 2016 maat XL in de winkelwagen, kon ik niet verder omdat ie net voor mijn neus verkocht is blijkbaar.. extra spijtig omdat ze expliciet aangeven dat je goed naar de specificaties moet kijken wat er daadwerkelijk gemonteerd is; frame: Ultimate CF SLX 2016, gewicht 6,2kg. Iemand gaat of heel blij zijn, of de fiets meteen terugsturen...
Bikemotion 2016.
Getver, wat een vette bak van dichtbij. Kon er maar moeilijk bij weglopen. Deze rode kleur was veel mooier dan die matte rode van twee jaar terug op Bikemotion. De vraag is hoe lang ik het mooi blijf vinden. Als de mat zwarte nu zou glanzen als deze......
https://www.youtube.com/watch?v=C3aJjlutiSk
Nog even het onderwerp Schijfremmen aangesneden. Geruchten gingen rond dat UCI de datum van 1 januari (nieuwe testperiode) drie maanden gaat opschuiven. En Canyon gaat pas leveren als UCI definitief heeft besloten schijfremmen toe te staan, werd door de medewerker van Canyon gezegd.. Domperrrrrrr......kon uit het gesprek nog wel opmaken dat uitlevering na dit besluit snel op gang zou kunnen komen.
Getver, wat een vette bak van dichtbij. Kon er maar moeilijk bij weglopen. Deze rode kleur was veel mooier dan die matte rode van twee jaar terug op Bikemotion. De vraag is hoe lang ik het mooi blijf vinden. Als de mat zwarte nu zou glanzen als deze......
https://www.youtube.com/watch?v=C3aJjlutiSk
Nog even het onderwerp Schijfremmen aangesneden. Geruchten gingen rond dat UCI de datum van 1 januari (nieuwe testperiode) drie maanden gaat opschuiven. En Canyon gaat pas leveren als UCI definitief heeft besloten schijfremmen toe te staan, werd door de medewerker van Canyon gezegd.. Domperrrrrrr......kon uit het gesprek nog wel opmaken dat uitlevering na dit besluit snel op gang zou kunnen komen.
Laatst gewijzigd door ARB op 22 okt 2016 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Concorde, Colnago master, Batavus, Canyon Aeroad CF SLX Disc 8.0 Di2
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gaat echt wel door; de fabrikanten pushen en pushen om deze kolder door te drukken.
Less is bore
-
- Forum-lid
Smaken verschillen, heb vorig jaar de matte aeroad bewonderd, en vandaag op bikemotion dit glanzende model. En vind het matte frame toch net wat chiquer.ARB schreef:Bikemotion 2016.
Getver, wat een vette bak van dichtbij. Kon er maar moeilijk bij weglopen. Deze rode kleur was veel mooier dan die matte rode van twee jaar terug op Bikemotion. De vraag is hoe lang ik het mooi blijf vinden.
Het model is sowieso prachtig
Betere versie. https://www.youtube.com/watch?v=C3aJjlutiSk
Concorde, Colnago master, Batavus, Canyon Aeroad CF SLX Disc 8.0 Di2
2 Vragen:
- Op de aeroad van mij staat achterop het zadelpen een qr code wellke erg klein is en ik niet krijg gescand, lukt het jullie wel? Tips?
- Losse onderdelen van aeroad zoals stuur (pen) en zadelpen zullen deze los te verkrijgen blijven bij canyon omdat ze merkspecifiek zijn?
- Op de aeroad van mij staat achterop het zadelpen een qr code wellke erg klein is en ik niet krijg gescand, lukt het jullie wel? Tips?
- Losse onderdelen van aeroad zoals stuur (pen) en zadelpen zullen deze los te verkrijgen blijven bij canyon omdat ze merkspecifiek zijn?
Laatst een inflite gekocht en had toch meer setback nodig. Contact gezocht of de zadelpen los te krijgen was. Is niet zo, maar omdat fiets net gekocht was kon ik er wel een los kopen.
Zal mijn vcls 2.0 (zonder setback) binnenkort eens te kopen aanbieden op het forum.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Zal mijn vcls 2.0 (zonder setback) binnenkort eens te kopen aanbieden op het forum.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Precies één foto genomen op de BikeMotion, op het schilderwerk van de bovenbuis na een erg mooi frame imho.
Die stuurcombi vond ik ook zeer fraai.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
In dit soort kleuren zit het er een stuk fraaier uit, jammer dat ze zo nooit voor de gewone toerist te koop zijn...
Canyon blijft maar vasthouden aan zwart en grijs.
Canyon blijft maar vasthouden aan zwart en grijs.