Vandaag gefietst in 2010?
-
- Forum-lid
[quote="BianchiSL3"]
Hier kwam ik eergisteren langs. Als ze de nieuwe Bianchi Oltre hebben staan koop ik hem direct!
[/quote]
Er loopt toch geen spoorlijn in de buurt van deze winkel, mag ik hopen...
Hier kwam ik eergisteren langs. Als ze de nieuwe Bianchi Oltre hebben staan koop ik hem direct!
[/quote]
Er loopt toch geen spoorlijn in de buurt van deze winkel, mag ik hopen...
-
- Forum-lid
Vandaag een rondje ten oosten van Sneek met op de terugweg Strade Bianche langs de molen de Rat in IJlst
-
- Forum-lid
Sinds kort weer aan het fietsen. Ga het deze keer wat serieuzer aanpakken.
Rondje in Valkenburg van 50km met de Keutenberg en Cauberg was wel lekker.
Rondje in Valkenburg van 50km met de Keutenberg en Cauberg was wel lekker.
-
- Forum-lid
[quote="Bruco"]Geen meter... En niet alleen vandaag... Belooft beterschap...[/quote]
Ben jij niet gewoon een man van het voorjaar? Of desnoods het najaar. Maar in ieder geval niet van de zomer. Door weer en wind, modder en regen. Dat is fietsen! Een beetje rustig peddelen op een zomerse dag is dan ineens maar een flauwe bezigheid.
Ik merk het zelf ook ieder jaar. In de zomer heb ik altijd een periode dat ik niet of nauwelijks fiets. Dit jaar ook. Ga ik lekker wat vaker een biertje halen of een concert bezoeken.
Inmiddels ben ik voorzichtig weer een beetje begonnen. Alleen als ik zin heb en zonder ingewikkelde trainingsschema's, gemiddelde snelheden en weet ik wat niet meer. Gewoon lekker fietsen. Vanaf augustus bouw ik de conditie dan weer op zodat ik weer goed ben bij L'Eroica begin oktober. Je kan niet het hele jaar op scherp staan!
Ben jij niet gewoon een man van het voorjaar? Of desnoods het najaar. Maar in ieder geval niet van de zomer. Door weer en wind, modder en regen. Dat is fietsen! Een beetje rustig peddelen op een zomerse dag is dan ineens maar een flauwe bezigheid.
Ik merk het zelf ook ieder jaar. In de zomer heb ik altijd een periode dat ik niet of nauwelijks fiets. Dit jaar ook. Ga ik lekker wat vaker een biertje halen of een concert bezoeken.
Inmiddels ben ik voorzichtig weer een beetje begonnen. Alleen als ik zin heb en zonder ingewikkelde trainingsschema's, gemiddelde snelheden en weet ik wat niet meer. Gewoon lekker fietsen. Vanaf augustus bouw ik de conditie dan weer op zodat ik weer goed ben bij L'Eroica begin oktober. Je kan niet het hele jaar op scherp staan!
[quote="BianchiSL3"]Mijn To Do lijstje voor de komende dagen:
Koffie zetten voor Diamond, van harte welkom uiteraard!
Dolomiti reserveren voor Ingmar, maat 55?
Oltre bekijken maar met een Infinito zou ik ook al heel content zijn
Kool486 mailen waar zijn boot precies ligt, was vandaag even in jachthaven Friese hoek. Goed?[/quote]
Zo je hebt t maar druk :D,dat noemen ze vakantie hebben :D.
gr
Koffie zetten voor Diamond, van harte welkom uiteraard!
Dolomiti reserveren voor Ingmar, maat 55?
Oltre bekijken maar met een Infinito zou ik ook al heel content zijn
Kool486 mailen waar zijn boot precies ligt, was vandaag even in jachthaven Friese hoek. Goed?[/quote]
Zo je hebt t maar druk :D,dat noemen ze vakantie hebben :D.
gr
[quote="Scepticus"]Gisteren op de Nedereindse Berg gereden. Had niet echt een idee waar ik stond. Zit qua inhoud wel goed (Amsterdam-Parijs en zulks) maar mis nog explosiviteit en souplesse, dus maar gestart bij de C's. Niet gelinkebald maar wel heel erg veel op kop gereden, alleen op de laatste klim kon ik net niet mee omdat ik daarvoor een volle ronde op kop had gereden. In de laatste km nog 2 man in kunnen halen en 3e geworden.
Volgende keer bij de B's. [/quote]
Vandaag bij de B's (reden samen met de A's), en da's toch wel autre biscuit.... :rolleye:
Na 20 minuten lag ik eraf. Grrrrrrrr! Harder trainen en meer oefenen in het rijden in een groep dus.
Volgende keer bij de B's. [/quote]
Vandaag bij de B's (reden samen met de A's), en da's toch wel autre biscuit.... :rolleye:
Na 20 minuten lag ik eraf. Grrrrrrrr! Harder trainen en meer oefenen in het rijden in een groep dus.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Vanmorgen heerlijk 122,5 km (3:45u) getrapt rondom de plassen en polder hoek Loosdrecht, Woerden etc. Wel vlakke bende, maar voor het eerst sinds 17-7 weer het gevoel dat ik redelijk hersteld ben van die inspanning.
Was in ieder geval genieten en lekker fietsweer.
Was in ieder geval genieten en lekker fietsweer.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
-
- Forum-lid
Vanochtend een rondje door het Friese land, geen tijd voor veel kilometers maar wel een lekker rondje.
-
- Forum-lid
[quote=".Jeroen."]@ BianchiSL3 Goed bezig, leuk al die foto's [/quote]
Ik vind het leuk om tijdens het rijden af en toe een foto te maken en hier te plaatsen maar geniet ook van alle andere bijdragen hier waaronder de tochten van jou! Lekker doorgaan dus, doe ik het ook. Misschien morgen een verslagje van de Pieter Weening Classic.
Ik vind het leuk om tijdens het rijden af en toe een foto te maken en hier te plaatsen maar geniet ook van alle andere bijdragen hier waaronder de tochten van jou! Lekker doorgaan dus, doe ik het ook. Misschien morgen een verslagje van de Pieter Weening Classic.