Commentaar op commentaar
-
- Forum-lid
Wuyts, nunca más por favor!!daniel1975 schreef: ↑18 aug 2024 16:34 Ja leuk, De Cauwer en Wuyts….. #not
Maar Rox lult inmiddels gewoon veel en veel te veel. Het is ook erger geworden. Die heeft blijkbaar een meer dominante commentator naast zich nodig.
Iemand als Stef Clement is juist veel rustiger geworden als co-commentator, erg fijn.
De combi van nu is toch echt wel goed vind ik hoor!
Yep. Maar blijkbaar moet de “vrouwenkoers” een vrouwelijke co-commentator hebben.
Tijd dat er een net gepensioneerde bij komt…
Die is: kundig, rustig, ervaren, heeft een prettige stem, maakt goede analyses en is bescheiden en toch scherp.
Nogmaals-ten overvloede- ik mág Knetemann heel graag horen, ze weet waar ze over praat! Maar toch graag iets minder lang en hard en vooral met een (nog) wat dominantere commentator er naast zodat ze af en toe ook d’r mond houdt!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik weet nog wel een goede……
Less is bore
-
- Forum-lid
We bedoelen dezelfde denk ik
-
- Forum-lid
Niet zozeer commentaar op commentaar maar meer op dè beeldregistratie bij de Vuelta. Wat een gepruts zeg!
Het hele team is vervangen door nieuwe, onervaren cameramannen en motards en dat is duidelijk te zien.
Echt slecht hoor. De os was slecht maar dit is zo mogelijk nog erger.
Het hele team is vervangen door nieuwe, onervaren cameramannen en motards en dat is duidelijk te zien.
Vandaag niet gezien maar bijna alle etappes gekeken en de regie is gewoon ruk.
Jammer want naast een enkele saaie etappe toch ook genoeg mooie koers die het waard is om goed in beeld te worden gebracht.
Jammer want naast een enkele saaie etappe toch ook genoeg mooie koers die het waard is om goed in beeld te worden gebracht.
Helemaal eens, ik heb het eergisteren zelfs uitgezet (er zit een knop op die tv) omdat het zo vreselijk slecht was.Dubbeldekker schreef: ↑28 aug 2024 20:41 Niet zozeer commentaar op commentaar maar meer op dè beeldregistratie bij de Vuelta. Wat een gepruts zeg!
-
- Forum-lid
Blijven praten, zonder iets te zeggen, Roxane Knetemann kan het. Wat een geouwehoer zeg.
Geweldige skills voor n podcastColumsbusMJ schreef: ↑14 sep 2024 17:45 Blijven praten, zonder iets te zeggen, Roxane Knetemann kan het. Wat een geouwehoer zeg.
-
- Forum-lid
Sporters die fantastische prestaties leveren en door commentatoren zoveel mogelijk worden genegeerd, omdat die sporters niet de gewenste nationaliteit hebben. Gisteren was het weer prijs: Nadine Visser !
Laat ik dan even commenteren. Wat een geweldige atlete!Klein_Verzet schreef: ↑15 sep 2024 13:17 Sporters die fantastische prestaties leveren en door commentatoren zoveel mogelijk worden genegeerd, omdat die sporters niet de gewenste nationaliteit hebben. Gisteren was het weer prijs: Nadine Visser !
Niet zijken maar reiden !