Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 27 okt 2005 19:22

Zo, vanmiddag weer ff van het heerlijke weer genoten op de Pinarellator. 52,8 km met gem. van bijna 27 ondanks de straffe wind. Heb mij niet bijzonder ingespannen maar wel stevig doorgetrapt voor mijn doen tenminste. Morgen maar weer een snok eraan geven.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

ericke
Forum-lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 22 aug 2005 15:17

ericke 27 okt 2005 20:31

vanmiddag van he mooie herfstweer genoten. Z'on 100 km gefietst met 27,5 gemiddeld. Dus aardig door gefietst met die wind.

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 28 okt 2005 18:45

Lekker nog even van de zon genoten. 97,5 km . Lekker rustig 25 km/u gemiddeld , veelal door de schoolgaande jeugd en enkele stadse stukken met veel stoplichten.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 28 okt 2005 19:50

Vandaag geen zon gezien! Heel ff vanochtend , maar toen ik op mijn Pinarellator stapte was het over en uit. Afijn, toch nog 61 km gereden. Gem 25,6.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 28 okt 2005 20:25

Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 28 Oktober 2005
Vandaag geen zon gezien! Heel ff vanochtend


In het Zuidoosten van Brabant scheen ie tot ongeveer 15.00 uur en toen begon de bewolking er voor te schuiven.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 28 okt 2005 21:20

Yes.....!
Kon vanmiddag om 14.00 u mijn nieuwe fietsje ophalen. Een "Specialized Allez sport"
Natuurlijk is het niet het duurste van het duurste of het beste van het beste maar ik heb nog nooit zoiets duurs en nieuws onder mijn kont gehad. Heb er vanmiddag een uurtje op gefietst. Was wel wennen na al die maanden op m'n 15 jaar oude "Jan Janssen" gefietst te hebben. Maar het was heerlijk...!
"Ik ben een gelukkig mens....!"
"Afstappen is geen optie"

ronj
Forum-lid
Berichten: 96
Lid geworden op: 14 mar 2005 20:50

ronj 28 okt 2005 21:29

Na enkele maanden niet gefietst (en hier niet gepost) te hebben vandaag eindelijk weer eens lekker kunnen doortrappen. 55 km op de MTB door de bossen rond Groesbeek en Reichswald, in heerlijk zonnetje.

ka-em
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 okt 2005 22:00

ka-em 28 okt 2005 22:32

Vrijdagochtend is min of meer mijn vaste fietsochtend.Vanochtend 'noodgedwongen' door familieverplichtingen 'vroeg' op pad. Vanuit woonplaats Heerenveen via Echtenerbrug (de zon zien opkomen boven de Tjonger) Kuinre,Ossenzijl en Munnikeburen weer terug naar Heerenveen. 65 km. Enige wanklank was een suffe oude hond ,die zonder uit te kijken overstak, mij tot een noodstop dwingend.
 

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 28 okt 2005 22:39

Quoten: Origineel geplaatst door Ka-Em op 28 Oktober 2005

Vrijdagochtend is min of meer mijn vaste fietsochtend.Vanochtend 'noodgedwongen' door familieverplichtingen 'vroeg' op pad. Vanuit woonplaats Heerenveen via Echtenerbrug (de zon zien opkomen boven de Tjonger) Kuinre,Ossenzijl en Munnikeburen weer terug naar Heerenveen. 65 km. Enige wanklank was een suffe oude hond ,die zonder uit te kijken overstak, mij tot een noodstop dwingend.

Kijk eens aan, nog een Fries! Ik kom uit Dokkum, ligt toch nog vrij ver bij Heerenveen vandaan dus samen een stukje fietsen zal er wel niet snel in zitten...

ka-em
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 okt 2005 22:00

ka-em 28 okt 2005 22:48

Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 28 Oktober 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Ka-Em op 28 Oktober 2005

Vrijdagochtend is min of meer mijn vaste fietsochtend.Vanochtend 'noodgedwongen' door familieverplichtingen 'vroeg' op pad. Vanuit woonplaats Heerenveen via Echtenerbrug (de zon zien opkomen boven de Tjonger) Kuinre,Ossenzijl en Munnikeburen weer terug naar Heerenveen. 65 km. Enige wanklank was een suffe oude hond ,die zonder uit te kijken overstak, mij tot een noodstop dwingend.

Kijk eens aan, nog een Fries! Ik kom uit Dokkum, ligt toch nog vrij ver bij Heerenveen vandaan dus samen een stukje fietsen zal er wel niet snel in zitten...


ka-em
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 okt 2005 22:00

ka-em 28 okt 2005 22:49

Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 28 Oktober 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Ka-Em op 28 Oktober 2005

Vrijdagochtend is min of meer mijn vaste fietsochtend.Vanochtend 'noodgedwongen' door familieverplichtingen 'vroeg' op pad. Vanuit woonplaats Heerenveen via Echtenerbrug (de zon zien opkomen boven de Tjonger) Kuinre,Ossenzijl en Munnikeburen weer terug naar Heerenveen. 65 km. Enige wanklank was een suffe oude hond ,die zonder uit te kijken overstak, mij tot een noodstop dwingend.

Kijk eens aan, nog een Fries! Ik kom uit Dokkum, ligt toch nog vrij ver bij Heerenveen vandaan dus samen een stukje fietsen zal er wel niet snel in zitten...

Afstand Dokkum Heerenveen is toch algauw zo'n 50 km

jorisvb
Forum-lid
Berichten: 210
Lid geworden op: 21 jul 2005 02:45

jorisvb 29 okt 2005 01:12

Vandaag maar weer eens op het stalen ros geklommen. Was alweer 4 weken terug dat ik een lekker stuk heb gefietst. Last van maagkramp gehad en druk op school.
Jammer genoeg waren er veel weg openbrekingen en heeft me dat niet echt lekker in mijn tempo geholpen. Was sowieso wat lastiger om rond de 36 te draaien na 4 weken stil staan.
Af en toe lekker een rotonde doorsturen. Maarja, het mocht niet zo zijn. Tijdens een rotonde die ik lekker snel wilde nemen ging mijn voorwiel niet helemaal zo als ik het wilde. Snel een paar nukken aan het stuur geven en nog net de middenberm kunnen ontwijken. Oorzaak was een platte band. Plat? Nouja, redelijk zacht al.
Fietsje maar in de berm geparkeerd en de band eruit gehaald. Ff gecontroleerd waar het gat zat, maar ik heb niets kunnen vinden. Voor de zekerheid er toch maar een andere band in gestopt. Wat baalde ik zeg dat ik geen pompje met gaspatronen heb gekocht maar een handpompje. Met zó'n Wesemann sta je toch nog wel ff te pompen en dan nog krijg je hem niet goed hard.
Daarna nog een paar kilometertjes gefietst maar toch maar niet montferland in gedoken omdat het al donker werd. Op de terugweg nog ff langs de FM gereden en de nieuwe showroom bekeken. Stonden nog wel een aantal leuke karretjes.
Uiteindelijk toch nog 43.5 kilometer gereden, wel in een voor mij te langzame tijd. Toch maar weer vaker op het ros stappen, anders wordt het nooit wat.

Plaats reactie