smurfie schreef:Heb even nagevraagd en hij is er inderdaad. Bedankt voor de tip ! Is dit een goede fiets als beginner ? Ik ben gestart met 4 à 5 maal per week te trainen en wil deze zomer o.a. de ronde van vlaanderen & de marmotte fietsen.
Voor uw beeld, als u op de eerste pagina's van dit topic gaat kijken (begonnen zo eind 2005) dan ziet u her en der wel de Colnago Dream staan. Deze fiets was indertijd een topmodel obv carbon en aluminium. Dit is een voorbeeld van deze fiets:
http://www.pliegersport.nl/index.php?pa ... uct_id=344
De Arte heef er veel van weg. Het zou me niet verbazen als het het kader van de Dream is. Is dit niet een Slooping versie van de Dream? Kunnen de kenners hier op reageren?
Mijn collega heeft recent een occasion Colnago Dream met Dura Ace 2007 erop gekocht en het is een superfiets. Is dit een goede beginnersfiets? Jawel hoor, een comfortabel ding ook en dat zal u op de kasseien van de Oude Kwaremont nodig hebben. Een mooie fiets ook. Er zijn mensen die het met heel wat minder moeten doen.
En laat u niets wijsmaken door lui die een Canyon aan trachten te smeren of de campagnolo-politie die de shimanogroep niet mooi vindt. Die zwarte 105 groep loopt als een zonnetje en misstaat de Colnago absoluut niet!
Halen dat ding en een foto vind ik altijd leuk!