vooral eens met je eerste stelling.kawouter schreef:'fan-zijn' is iets voor pubermeisjes.
Thijs zegt soms zinnige dingen, soms niet. Hij vindt het leuk om een extreem standpunt in te nemen en daarmee reacties uit te lokken. Logische strategie voor een wielerjournalist en -columnist. Hij heeft mijn sympathie vooral omdat het niet zo'n dweeper is als veel van de 50+ wielerjournalisten, die toch vaak als opgewonden bakvisjes zich al soppend door de tour bewegen.
Wielrennen op tv
-
- Forum-lid
Laatst gewijzigd door Quarantanove op 07 jul 2016 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Goed om te horen dat ze Panenka toch hebben gebruikt om het prachtstuk van Greg te bespreken. Heb ik inderdaad niet gezien.
Ik denk dat inderdaad met iets andere gasten, iets meer afwisseling tussen gesprekken en beeldmateriaal, minder monologen, er best wel wat potentie is. Vooralsnog scoort het bij mij een 6,5/10.
Ik denk dat inderdaad met iets andere gasten, iets meer afwisseling tussen gesprekken en beeldmateriaal, minder monologen, er best wel wat potentie is. Vooralsnog scoort het bij mij een 6,5/10.
-
- Forum-lid
Door de jaren heen heb ik me aangewend heel veel op de VRT af te stemmen.Luctor et Emergo schreef:Goed om te horen dat ze Panenka toch hebben gebruikt om het prachtstuk van Greg te bespreken. Heb ik inderdaad niet gezien.
Ik kijk al het rechtstreekse wielrennen daar maar ook vaak het 7uur journaal op één, op zondag aansluitend op dat 7uur journaal naar Sportweekend. Ook ViveleVélo en Panenka.
Alleen als die dingen niet samenvallen wil ik nog wel eens naar een NL programma kijken.
Voor wie is geinteresseerd in de wielersport is dat aan te raden.
Ik ben groot liefhebber van Jose de Cauwer, of is dat not done hier op het forum ?
Michel Wuyts is ook te doen zolang Boonen maar niet meerijdt
Vwb de avondetappe is mij positief bevallen, Dione en Herman doen het erg leuk en het gaat over WIELRENNEN! Prima ga zo door!
Michel Wuyts is ook te doen zolang Boonen maar niet meerijdt
Vwb de avondetappe is mij positief bevallen, Dione en Herman doen het erg leuk en het gaat over WIELRENNEN! Prima ga zo door!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
- Forum-lid
Decrot vond ik een ramp. Toen hij gisteren voor de 6e keer zei dat het asfalt daar niet bolde maar zoog ben ik weggezapt. Nu Eurosport, Sporza en NOS het allemaal uitzenden switch ik tijdens de koers steeds. Zo krijg je veel verschillende onderwerpen te horen.
Maak joe woar
Maarten Tjallingii doet het op de radio erg goed, ben onder de indruk in zijn inbreng in de uitzendingen !! Als hij het op tv ook zo goed zou doen , dan is het aan echte aanwinst voor de Avondetappe in deze opzet.
Rob Harmeling heb ik inmiddels wel een beetje gezien, 1 keer per week is prima, maar hij moet er niet bijna elke avond zitten.
Marijn en Danny zijn lekker rustig met goede analyses. Danny is wel een man met een groot ego, maar dat heeft hij tot nu toe nog op de achtergrond, fijn.
Rob Harmeling heb ik inmiddels wel een beetje gezien, 1 keer per week is prima, maar hij moet er niet bijna elke avond zitten.
Marijn en Danny zijn lekker rustig met goede analyses. Danny is wel een man met een groot ego, maar dat heeft hij tot nu toe nog op de achtergrond, fijn.
-
- Forum-lid
Vandaag het meest in het oogspringende de ingezakte boog van le dernier kilometre.
Als het geen echte ongelukken tot gevolg heeft is dat erg vermakelijk.
Als het geen echte ongelukken tot gevolg heeft is dat erg vermakelijk.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Yates lag er door op het asfalt, dus ik denk niet dat hij het heel vermakelijk vond.
Meest in het oogspringende vond ik toch het rijden van Cummings. Het begon al met het straffe nummertje waarop hij naar de 3 koplopers reed wat de rest telkens niet lukte. Niets aan gejat, was gewoon de sterkste.
Meest in het oogspringende vond ik toch het rijden van Cummings. Het begon al met het straffe nummertje waarop hij naar de 3 koplopers reed wat de rest telkens niet lukte. Niets aan gejat, was gewoon de sterkste.
-
- Forum-lid HC
mooi type renner, net als de overwinning van Greg.