Fons bikes
- alliance_0
- Forum-lid
Je bedoelt hier zeker GEEN hogere prioriteiten!
alliance_0 schreef: ↑06 feb 2019 10:21 Je bedoelt hier zeker GEEN hogere prioriteiten!
[/quote
Nee, mijn tekst is zoals het bedoeld is.
Jouw tekst is eveneens van toepassing, voor andere mensen dan,
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik bedoel meer bezoekers die hij onder ogen komt. Ik heb ook nog steeds geen idee uit welk lijstje de top 10 plek komt.
-
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Volgens mij is hij daar best duidelijk in..
En dan gaat het volgens mij om de lijst mooiste fietsen van deze club https://www.bicycling.com/nlFons Strada Disco schreef: ↑28 jan 2019 12:07 (...) Maar.... er staat duidelijk dat wij de enige vrouwenfiets waren in de Bicycling top 10 van mooiste fietsen van de Bikemotion.
(...)
Hij heeft toch echt diverse keren verklaard dat hij niet weet waarom hij excuses aan zou moeten bieden omdat hij van niets weet. Daarnaast schreef hij dat hij jammer genoeg nooit contact met de man van Janneke gehad heeft. Dat was dus de volgende leugen volgens Bart. (de man van Janneke).japiecarbon schreef: ↑06 feb 2019 12:25Ik heb dit al vaker gevraagd, maar jij ben net zo goed in het ontwijken van de vraag als Jos. Waar heeft Jos dit dan ontkent?
-
- Forum-lid HC
Nee, hij schrijft dat hij niet weet waarom hij zijn excuses aan zou bieden omdat hij van mening is dat hij niets fouts heeft gedaan. Dat is heel iets anders dan zeggen dat je niets heb gedaan.
Hij geeft aan dat hij geen contact heeft kunnen krijgen (wat ws klopt omdat Janneke niet langs is gegaan). Zeer ws heeft iemand anders daarna wel contact gehad met Janneke (jurist??) En daarom kan Jos nu gemakkelijk zeggen dat HIJ geen conact heft gehad.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat soort woordspelletjes speelt hij continue.
Less is bore
Ach Japie legt het steeds weer uit. Maar heb jij @japiecarbon al contact gehad via een pb? Ik wel.
Daarnaast geeft Jos geen antwoord als er gevraagd wordt of iemand uit zijn naam contact gehad heeft. Dan weet je toch al genoeg?