Canyon
-
- Forum-lid
- Berichten: 48
- Lid geworden op: 04 mei 2011 00:09
Je kan alleen geen aanpassingen meer doen aan de fiets dan. Ik wil het frame van de WMN met de componenten van de gewone versie. Dat kan alleen gebeuren door het servicepunt in Eindhoven heb ik begrepen. Maar misschien wacht ik nu wel even op de 2017 collectie voor de endurace Cf slx. Hoop wel dat die meteen na lancering leverbaar zijn.
En stack.... ik ga nu maar uit van een meting zonder topcap. Zo niet dat wordt het de maximale spacertoren van 27,5mm voor mij
En stack.... ik ga nu maar uit van een meting zonder topcap. Zo niet dat wordt het de maximale spacertoren van 27,5mm voor mij
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
welke componenten dan? volgens mij kun je alleen stuurpen(ivm lengte) en stuur (ivm breedte) wisselenkoekkiejakkie schreef:Je kan alleen geen aanpassingen meer doen aan de fiets dan. Ik wil het frame van de WMN met de componenten van de gewone versie. Dat kan alleen gebeuren door het servicepunt in Eindhoven heb ik begrepen. Maar misschien wacht ik nu wel even op de 2017 collectie voor de endurace Cf slx. Hoop wel dat die meteen na lancering leverbaar zijn.
En stack.... ik ga nu maar uit van een meting zonder topcap. Zo niet dat wordt het de maximale spacertoren van 27,5mm voor mij
-
- Forum-lid
- Berichten: 48
- Lid geworden op: 04 mei 2011 00:09
Stuurpen en stuur (geïntegreerd), zadelpen en zadel en de crankbladen van 50/34 naar 52/36. Althans op bikemotion werd gezegd dat dat geen probleem zou zijn.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
ben hele benieuwd of je dat lukt! (zadelpen kan ik me nog voorstellen), maar zadel en bladen..
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
ja, tegen betaling kan alles (overal) .litespeed schreef:Naar mijn info is dat ook geen probleem. Alleen die andere componenten moet je wel betalen net als het arbeidsloon.
-
- Forum-lid
- Berichten: 48
- Lid geworden op: 04 mei 2011 00:09
Zal eens vragen wat de kosten zijn. Wat ik begreep is dat je alles kan wisselen zolang het maar binnen de serie zit. Die WMN versie heeft 34/50 bladen, de normale 36/52. Dat moet dus kunnen. Wel betaal je geloof ik een vast bedrag voor het aanbrengen van de wijzigingen.
Maarja. Oude versie of nieuwe straks in december. Twijfel twijfel. Gaan die oude er nog met korting uit trouwens?
Maarja. Oude versie of nieuwe straks in december. Twijfel twijfel. Gaan die oude er nog met korting uit trouwens?
-
- Forum-lid
- Berichten: 48
- Lid geworden op: 04 mei 2011 00:09
Antwoord terug van Canyon. Zadel, zadelpen en cockpit geen probleem (kosten 20 euro). Die bladen wisselen doen ze niet. Alleen nieuwe cranck monteren a 225 euro. Nu dus weer even kijken of ik kan leven met 50/34 ipv 52/36. Misschien een 36 binnenblad bijkopen voor mij al voldoende. Rij nu met een 39/50 maar dat schijnt bij ultegra niet best te werken. Die 52 heb ik nooit gemist.
Begin het nu toch wel jammer te vinden dat de kerosine red is uitverkocht
Oh ja, en over de stack:
Wat betreft je vraag over de berekening van de stack, hierin gaan we uit van het frame dus exclusief eventuele spacers of de balhoofdafdekking.
Begin het nu toch wel jammer te vinden dat de kerosine red is uitverkocht
Oh ja, en over de stack:
Wat betreft je vraag over de berekening van de stack, hierin gaan we uit van het frame dus exclusief eventuele spacers of de balhoofdafdekking.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
dacht ik al van die bladen (in 1135 pagina's in dit topic nog nooit tegengekomen)
van de 16 mm topcap geloof ik nog wel dat ze die bij de stack nemen, maar de 25 mm spacers niet.
van de 16 mm topcap geloof ik nog wel dat ze die bij de stack nemen, maar de 25 mm spacers niet.