Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Via MP: een San Marco Zoncolan-zadel in puike conditie. Heb nu 2 zwarte en 3 witte liggen, naast de exemplaren op mijn 3 fietsen. Fijn en mooi zadel; ik kan ff vooruit!
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
-
- Forum-lid
Giro Syntax helmpje.
Had eerst een Met IDolo besteld maar die staat heel erg bovenop m'n hoofd. Zag er goofy uit. Retour en nu dus deze besteld.
Had eerst een Met IDolo besteld maar die staat heel erg bovenop m'n hoofd. Zag er goofy uit. Retour en nu dus deze besteld.
-
- Forum-lid
Prachtig en in maatje 43,5 precies mijn schoen. Het is dat mijn oude S-Worst schoentjes nog prima zijn maar aan het einde van het seizoen ga ik langzaamaan de aanbiedingen in de gaten houden.mont aigoual schreef: ↑04 apr 2019 20:01
Ter vervanging van mijn S-Works 6 schoenen, die ineens een drukpunt had van een Boa. De 7 heeft dat beter aan de binnenzijde afgewerkt. Verder zitten deze schoenen perfect.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Specialized heeft in de loop van jaren wel de maatvoering aangepast. Mijn eerste paar was 43 met een opgegeven zoollengte van 27,5 cm, maar in de praktijk was die 27,8 cm. De nieuwe S-works 6 en 7, maat 44 hebben zoollengte 28,3 cm. Maat 43.5 zal daar ergens tussenin zitten. Met mijn oude maat 43 kreeg ik vooral in de zomer last van krapte in de toebox, van de S-Works 6 en 7 maar een maat groter genomen, nu geen last meer in de zomer. Mooie is dat de hielfixatie super goed is, dus iets meer ruimte voorin leidt niet direct tot schuiven o.i.d.
Rose X-lite Four disc Di2 2018 & Mr. Big 2 29-er 2014
- Wiliertoerist
- Forum-lid
+1 Ernie
Hier nog naar tevredenheid v.5 in gebruik en nog niet versleten.
Tussendoor de S-Works 6 geprobeerd, maar daarvan beviel de pasvorm een stuk minder.
De S-Works 5 Road en de S-Works XC 6 zijn wel mijn favorieten,
De Defrosters zijn lompe, zware klompen, maar doen we wat ze moeten doen, warm en droog bij slecht en koud weer.
Hier nog naar tevredenheid v.5 in gebruik en nog niet versleten.
Tussendoor de S-Works 6 geprobeerd, maar daarvan beviel de pasvorm een stuk minder.
Met maat 45 geen last van gehad voor de Specialized XC Pro, S-Works XC 6, S-Works 5 + 6 Road en de Defroster XC.mont aigoual schreef: ↑05 apr 2019 19:41 Specialized heeft in de loop van jaren wel de maatvoering aangepast.
De S-Works 5 Road en de S-Works XC 6 zijn wel mijn favorieten,
De Defrosters zijn lompe, zware klompen, maar doen we wat ze moeten doen, warm en droog bij slecht en koud weer.