Fiets Magazine nr. 3-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Ik snap dat wel.daniel1975 schreef: ↑24 dec 2017 21:48 Dat smerige spel wordt al jaren gespeeld. Te belachelijk dat MB de hele nederlandse dopingproblematiek heeft moeten dragen. Snap niet dat hij de eer niet aan zichzelf houdt en Breuk een dikke middelvinger geeft. Om over MZ maar niet te spreken....
Om over ED maar te zwijgen me zijn iets te strakke bandje bij de bloedafname.daniel1975 schreef: ↑24 dec 2017 21:48 Dat smerige spel wordt al jaren gespeeld. Te belachelijk dat MB de hele nederlandse dopingproblematiek heeft moeten dragen. Snap niet dat hij de eer niet aan zichzelf houdt en Breuk een dikke middelvinger geeft. Om over MZ maar niet te spreken....
'k weet de historie niet van dat bandje of wat er op staat maar de hedendaagse pers haar beroepsethiek is ook niet altijd wat het moet zijn. Wat telt is sensatie, sensatie, sensatie en misschien was er met Erik Dekker te weinig sensatie te rapen?daniel1975 schreef: ↑25 dec 2017 19:32 Blijft nog steeds de vraag staan waarom de persratten niet bovenop ‘het bandje’ zijn gedoken......
'k heb het gelezen maar ik vind dat je degene die het onderzoek heeft gedaan meer moet verwijten dan Erik Dekker zelf. Veel kans dat hij epo genomen had maar moeilijk te bewijzen. Indertijd werd je niet bestraft voor een te hoge hematocriet maar wel 14 dagen aan de kant gezet. Wat denk ik ook bij Pantani gebeurd is maar waardoor hij de giro niet heeft gewonnen.daniel1975 schreef: ↑25 dec 2017 21:56 @fiedo: https://www.google.nl/amp/s/www.volkskr ... 418710/amp
ED is daadwerkelijk betrapt op te hoog hematocriet, maar weggekomen met een k&tsmoes van een te strak stuwbandje.