Vandaag gefietst in 2011
Gisteren anderhalf uur los gefietst.
Vandaag een standaard rondje Grebbeberg. Op de heenweg gekozen om de Posbank en Emmapyramide nog even mee te pakken. Op de terugweg enkel de Italiaanseweg. 136 km a 31 gemiddeld.
En nu weer met m'n neus in de studie boeken
Vandaag een standaard rondje Grebbeberg. Op de heenweg gekozen om de Posbank en Emmapyramide nog even mee te pakken. Op de terugweg enkel de Italiaanseweg. 136 km a 31 gemiddeld.
En nu weer met m'n neus in de studie boeken
Een kleine 80 km vandaag. Veel wind op kop gehad, dus er toch een goede 3,5 uur over gedaan.
Mol - Meerhout - Gestel - Kwaadmechelen - Tessenderlo - Paal - Schaffen - Diest - Engsberg - Vorst - Meerlaar - Meerhout - Mol
Mijn stalen ros:
De Drieprovinciënroute die deel uitmaakte van mijn fietstocht:
Vervallen voetbalkantine langs de weg:
Meerhout-haven:
De Paalse plas:
Mol - Meerhout - Gestel - Kwaadmechelen - Tessenderlo - Paal - Schaffen - Diest - Engsberg - Vorst - Meerlaar - Meerhout - Mol
Mijn stalen ros:
De Drieprovinciënroute die deel uitmaakte van mijn fietstocht:
Vervallen voetbalkantine langs de weg:
Meerhout-haven:
De Paalse plas:
Ik houd van de Beerschot-aanhang. Het is het beste publiek dat er bestaat. - Jan Mulder
[quote="havana"]Rondje gemaakt met eelcoz.
Zernike - Dokwerd - Stroobos - Gerkesklooster - Surhuisterveen - Peebos - Opende - Frieschepalen - Marum - Niebert - Boerakker - Oostwold - Hoogkerk - Groningen.
Goed voor 80 km. Lekker W windje![/quote]
Lekker gefietst inderdaad. Alleen dat stuk wind tegen langs het Van Starkenborghkanaal werd op een gegeven moment wel heel naar. Ik was blij dat we bij het keerpunt waren.
Zernike - Dokwerd - Stroobos - Gerkesklooster - Surhuisterveen - Peebos - Opende - Frieschepalen - Marum - Niebert - Boerakker - Oostwold - Hoogkerk - Groningen.
Goed voor 80 km. Lekker W windje![/quote]
Lekker gefietst inderdaad. Alleen dat stuk wind tegen langs het Van Starkenborghkanaal werd op een gegeven moment wel heel naar. Ik was blij dat we bij het keerpunt waren.
Vandaag lekker gereden onder mooie omstandigheden in het Teutoburger Wald: 97km en 2005hm.
Wat plaatjes op http://henk-postma.blogspot.com/
Wat plaatjes op http://henk-postma.blogspot.com/
Flink aantal hm! Heb je ook een GPS file? Zo ja, post die eventjes in het Tecklenburg-topic?
[quote="havana"]Flink aantal hm! Heb je ook een GPS file? Zo ja, post die eventjes in het Tecklenburg-topic?[/quote]
Het is niet een rondje; het betreft de Holperdorperstrase van 3 kanten, Doreberg en Urberg en nog een paar kleine hellingen in de buurt. We hebben alleen maar de driehoek Urberg-Bad-Iburg-Lienen gereden en dan zo vaak mogelijk.
http://connect.garmin.com/activity/85454601
Het is niet een rondje; het betreft de Holperdorperstrase van 3 kanten, Doreberg en Urberg en nog een paar kleine hellingen in de buurt. We hebben alleen maar de driehoek Urberg-Bad-Iburg-Lienen gereden en dan zo vaak mogelijk.
http://connect.garmin.com/activity/85454601
Leuk rondje! Ik ga binnenkort ook weer eens!
-
- Forum-lid
Wat een wind langs de kust vandaag! Rondje Rotterdam-Zoetermeer-Zoeterwoude Dorp-Zoeterwoude Rijndijk-Rijpwetering-Buitenkaag-Sassenheim-Noordwijkerhout-daar de duinen in en via Noordwijk-Katwijk aan Zee-Wassenaar-Leidschendam-Voorburg-Delft-terug naar Rotterdam. Goed voor 130km.
-
- Forum-lid
Rondje Waterweg, 114km.
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="Thomas1974"]Wat een wind langs de kust vandaag! Rondje Rotterdam-Zoetermeer-Zoeterwoude Dorp-Zoeterwoude Rijndijk-Rijpwetering-Buitenkaag-Sassenheim-Noordwijkerhout-daar de duinen in en via Noordwijk-Katwijk aan Zee-Wassenaar-Leidschendam-Voorburg-Delft-terug naar Rotterdam. Goed voor 130km.[/quote]
Geinig, wij bijna hetzelfde gereden. Alleen dan vanuit Zoetermeer.
Die wind, pffffft. Stuk tegenwind langs de ringvaart was niet echt fijn. Van mij mag die ventilator wel eens iets zachter. Gelukkig volgende week weer naar de 20+
Geinig, wij bijna hetzelfde gereden. Alleen dan vanuit Zoetermeer.
Die wind, pffffft. Stuk tegenwind langs de ringvaart was niet echt fijn. Van mij mag die ventilator wel eens iets zachter. Gelukkig volgende week weer naar de 20+
Less is bore