Vandaag gezien...een korte broek
- Sha Kokken
- Forum-lid
@Bredalp dank voor de tip, ziet er goed uit.
Ik heb het Passo Giau jack in de uitverkoop voor €100 gekocht. Winddicht maar niet waterdicht. Met twee dunne baselayers was dat perfect.
Ik heb het Passo Giau jack in de uitverkoop voor €100 gekocht. Winddicht maar niet waterdicht. Met twee dunne baselayers was dat perfect.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
dat is dan wel weer handig om je benen onder je korte broek nog een beetje warm te houdenVangalo74 schreef:Yaa ik zag ze ook rijden.. Zelfs eentje met ongeschoren benenbluv107 schreef:Bij de Gran Fondo Rosa vanochtend wel een stuk of tien korte broeken gezien; hagel, natte sneeuw...het deerde ze allemaal niet
Naturel leg warmers, alleen de hagel blijft er wel inhangenmonsieurpinot schreef:dat is dan wel weer handig om je benen onder je korte broek nog een beetje warm te houdenVangalo74 schreef:Yaa ik zag ze ook rijden.. Zelfs eentje met ongeschoren benenbluv107 schreef:Bij de Gran Fondo Rosa vanochtend wel een stuk of tien korte broeken gezien; hagel, natte sneeuw...het deerde ze allemaal niet
Wookie pantsVangalo74 schreef:Yaa ik zag ze ook rijden.. Zelfs eentje met ongeschoren benenbluv107 schreef:Bij de Gran Fondo Rosa vanochtend wel een stuk of tien korte broeken gezien; hagel, natte sneeuw...het deerde ze allemaal niet
-
- Forum-lid
Ik scheer ze ook niet hoor, maarja ik ben ook maar een tiener, dus ik zal wel uitgelachen wordenVangalo74 schreef:Yaa ik zag ze ook rijden.. Zelfs eentje met ongeschoren benenbluv107 schreef:Bij de Gran Fondo Rosa vanochtend wel een stuk of tien korte broeken gezien; hagel, natte sneeuw...het deerde ze allemaal niet
- Sha Kokken
- Forum-lid
Nou eentje dan: scheer jij je uberhaupt al dan?Andy Schleck schreef:Ik scheer ze ook niet hoor, maarja ik ben ook maar een tiener, dus ik zal wel uitgelachen worden
Gisteren de tweede rit van het jaar met korte broek, het was 10 graden toen ik wegreed, maar nergens last van gehad.
Toch nog diverse snuiters in winteroutfit met zelfs overschoenen gespot.
Toch nog diverse snuiters in winteroutfit met zelfs overschoenen gespot.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig