Ridley
@ Ridley Noah Flyer: lachen!
Heb de fiets zaterdag in Zoeterwoude opgehaald (?). Nu nog pedalen en fietscomputer er op... ik ga in de winter verder fietsen met mijn Ridley Fenix (alu) en in het voorjaar op de Orion stappen, maar heb er nu al zin in.
Heb de fiets zaterdag in Zoeterwoude opgehaald (?). Nu nog pedalen en fietscomputer er op... ik ga in de winter verder fietsen met mijn Ridley Fenix (alu) en in het voorjaar op de Orion stappen, maar heb er nu al zin in.
-
- Forum-lid
Ik denk niet dat het frame erg minder stijf is. Misschien is het iets minder stijf maar echt niet zo'n groot verschil dat wij als niet profs het zullen merken.
Maak joe woar
- Japierossi
- Forum-lid
Heb Ridley België gemaild. Inderdaad dezelfde stijfheid, maar meer carbon nodig om dit te bereiken.
Daarom iets zwaarder.
Daarom iets zwaarder.
-
- Forum-lid
@peter1981 Weet niet waar je woont, maar als je frame wil laten spuiten, moet je zeker eens aan Nicolor in Hoogerheide denken. Zie: http://www.nicolor.nl
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Die kenden we hier al, van de beroemde Sirocco Dogma F8.....
zie Sirocco topic.
zie Sirocco topic.
- Japierossi
- Forum-lid
dat is het zeker!
Die van mij is ondertussen ook binnen. Noah SL, FFWD F4R FCC, Deda zero100 pen + stuur. Zal snel eens buiten een paar mooie foto`s maken.
Die van mij is ondertussen ook binnen. Noah SL, FFWD F4R FCC, Deda zero100 pen + stuur. Zal snel eens buiten een paar mooie foto`s maken.
-
- Forum-lid
Echt een mooie fiets ja.