colnagofreak schreef:Zo nu staat iedereen weer met beide benen op de grond!!
HeHe...maar toch hebben we hopelijk wel het een en ander duidelijk gemaakt...
@Speric...hoe ging het op de Cervelo vanavond...niet vanzelf zeker na crique...
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
colnagofreak schreef:Zo nu staat iedereen weer met beide benen op de grond!!
21st-century schreef:Ik ga een nieuwe fiets aanschaffen, ik ben er alleen nog niet helemaal uit welke het nu gaat worden. Ik heb nu een isaac pascal die overigens goed bevalt en heb de 2008 modellen van isaac afgewacht maar vindt die helaas behoorlijk tegenvallen. Al snel kwam ik op de cervelo website terecht en heb ook op dit forum en op andere websites veel gelezen over cervelo. ik was gelijk helemaal weg van de soloist carbon, echt een schitterende fiets maar ook de R3 begin ik steeds mooier te vinden.
wat looks betreft wint de soloist het toch, voor mij persoonlijk dan. Ik weeg 64 kg rij elk jaar de amstelgold, limburgsmooiste, sean kelly enzovoort en uiteindelijke doelstelling is om de marmotte eens te rijden. Trainen doe ik vooral in de polders van Zeeuws-Vlaanderen (altijd wind) en af en toe eens in Zuid Limburg of de Ardennen. Wat is nu de beste keuze de R3 of de soloist? Of kan ik gewoon op het uiterlijk af gaan?
HenkV schreef:speric, vertel eens iets meer over die prijsveranderingen. Je komt daar opeens met 2699 voor de soloist carbon. Is dat voor volgend jaar of is mijn referentieprijs van 2999 gewoon verkeerd?
Overigens die aerodynamische voordelen zouden volgens dat videootje op de cervélo site zo'n 1,5% bedragen tov de R3. Pff, een slobberent truitje of 'n bidon is volgens mij meer verschil! Laat staan als je niet de hele tijd met je neus op de stuurpin rijdt!
Ik vind het ook onmetelijk moeilijk kiezen. De soloist is gewoon gruwelijk mooi voor mij en die R3 zo ligt... zucht...
De maatvoering aan zich vind ik wel duidelijk maar niet welke maat nu hoort bij been/bovenbuw lengte. Ik ben 172cm en 80 cm tussen de benen. Moet dat nu 51 of 54 worden?