Actiefoto's
ik blijf lekker op de piste rijden. Ik heb zo'n hekel aan kou. Daarom ben ik ook blij dat die baan al in september/oktober open is.
Ik hoop dat het eind januari al weer wat warmer begint te worden, want dan staan de eerste trainingskoersen weer voor de deur. En met die kou is dat echt geen pretje.
En nee, ik woon niet op 5 minuten afstand. Minimaal een half uur met de auto of 1.20 uur met het ov. Maar ik heb het er met liefde voor over, want je moet toch kunnen fietsen in de winter...
Ik hoop dat het eind januari al weer wat warmer begint te worden, want dan staan de eerste trainingskoersen weer voor de deur. En met die kou is dat echt geen pretje.
En nee, ik woon niet op 5 minuten afstand. Minimaal een half uur met de auto of 1.20 uur met het ov. Maar ik heb het er met liefde voor over, want je moet toch kunnen fietsen in de winter...
-
- Forum-lid HC
23 januari om 12 uur zeker
ik hoop op 30 graden, maar dat zal het wel niet worden helaas. Als het maar +5 is, ben ik al tevreden
-
- Forum-lid
Mooi! Die Dolans kunnen ook iedere discipline aan hè? Leuk ook dat je daar gewoon tussen rijdt!
@andromeda: Is dat je nieuwe fiets? Inclusief dito disk?
-
- Forum-lid
Theo V schreef:Je bent lekker bezig Serge, ziet er weer goed uit.
Serge rijdt veel te hard de laatste tijd Als je voor het voorprogramma van de zesdaagse gevraagd wordt ben je so wie so goed bezig denk ik.
@andromeda: adviesje, neem een wegdisk met convertor, heb je er het hele jaar plezier van.