Fons bikes
Zelfs bij squeezer, die een frame heeft gewonnen door een leugen op één van de eigen kanalen van Fons te vinden, zegt hij niet dat hij een leugen heeft gevonden, maar "er het dichtste bij komt". Handig met woorden is hij wel, handig met waarheden niet zo.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Dat zal Keezx goed doen, op naar de 200!!
Nou nee, dan weet je nog helemaal niks en is het dus een aanname ipv een feit.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Als ik jou vraag of je vorige maand de buurman bedreigd hebt, antwoord je dan met: "Ik kan niets over de gevoelens van mijn buurman zeggen, dat moet je echt aan hem zelf vragen" of ontken je het?
1+1=2 en het feit dat zowel Janneke als Bart zwijgen maakt het zo'n beetje 3.
1+1=2 en het feit dat zowel Janneke als Bart zwijgen maakt het zo'n beetje 3.
-
- Forum-lid HC
Nee, maar we zitten hier toch niet in de rechtbank.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb hier nog nergens de conclusie gelezen die stelt dat Fons het keurig gespeeld heeft en alles correct voorstelt.
Maar om dat te concluderen moet je inderdaad zelfs een loopje nemen met de verklaringen van Fons zelf.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik vind het hele verhaal rond Fons compleet van de pot gerukt en Jos heeft zich m.i. hier flink voor schut gezet. Als het gaat om hoe het met Janneke gelopen is denk ik dat we voorzichtig moeten zijn zolang zij er zelf niks over wil of kan zeggen. Dat lijkt me naar Janneke wel zo fair ook.
Jij mag er van denken wat je wilt, maar geef mij die ruimte dan ook.JorBak schreef: ↑06 feb 2019 18:02 Ik vind het hele verhaal rond Fons compleet van de pot gerukt en Jos heeft zich m.i. hier flink voor schut gezet. Als het gaat om hoe het met Janneke gelopen is denk ik dat we voorzichtig moeten zijn zolang zij er zelf niks over wil of kan zeggen. Dat lijkt me naar Janneke wel zo fair ook.