Canyon
-
- Forum-lid HC
Ik vind dit toch wel erg slordig, Canyon heeft zijn uitgangscontrole duidelijk niet op orde!fkuiper schreef: Alleen bleek bij nadere inspectie er een buts/gat aan de binnenkant van de voorvork te zitten.
Al verschillende voorbeelden hier voorbij zien komen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Als het goed is horen deze gaten in de voorkant te zitten. Ik heb ze aan beide kanten zitten op mijn Ultimate CF SL, zal waarschijnlijk voor de afvoer van water zijn.
Mijn excuses. Te snel geoordeeld. Voor afwatering en/of lucht bij nader onderzoek en Google. Net een rondje gedaan en behoorlijk strak, maar ook soepel. Afstelling derailleur etc ook dik in orde. Kan alleen het exacte aandraaimoment van de zadelpen niet vinden.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
de naam van dat ding is een momentsleutelcimecaron schreef:Heb je de bijgeleverde inbussleutel al gevonden met een kunststof omhulsel. Daar zit ook een soort beveiliging tegen te vast aandraaien op. Deze heb ik gebruikt voor het aandraaien van de zadelpen.
staat het aandraaimoment niet op de zadelpenklem (ik dacht 6 Nm, maar pin me niet vast) ? anders in de handleiding of op canyon.com
edit: even gekeken, het staat op de onderkant van de zadelpenklem, bij mij (cf slx 2015) geen 6 Nm maar 5 Nm
- heinrich-gs
- Forum-lid
Mooie fiets, de Giant goed kunnen verkopen?fkuiper schreef:Na lange tijd dit draadje gevolgd te hebben, met volle overtuiging een ultimate cf sl 9.0 besteld. 13 november besteld, vandaag binnen (24/11). Alles in orde. Mooie fiets. Alleen bleek bij nadere inspectie er een buts/gat aan de binnenkant van de voorvork te zitten. Morgen eerst maar eens contact opnemen met Canyon. http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016112 ... 8a6f4c.jpg
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016112 ... 2ec37b.jpg
Groet,
Henk
Bliede met mien fietse
Ja, Henk!
Het is inderdaad 5nm. Staat in hele kleine lettertjes onderop. En helemaal achteraan in de handleiding.
Dit weekend nog even een paar keer proberen te fietsen, maar waarschijnlijk de 100mm stuurpen nog ruilen voor een 110.
Het is inderdaad 5nm. Staat in hele kleine lettertjes onderop. En helemaal achteraan in de handleiding.
Dit weekend nog even een paar keer proberen te fietsen, maar waarschijnlijk de 100mm stuurpen nog ruilen voor een 110.
Ik heb ook last van slechte QC van Canyon! Gisteren is mijn nieuwe Endurace CF SLX binnengekomen. Denk ik m ff lekker in elkaar te zetten om dit weekend proefrit te maken, maar helaas. Er ontbreekt een cruciaal onderdeel: Een plaatje waarmee de stuurpen vastgeklemd moet worden. Zit niet in de stuurpen en ook niet in de doos......
Dadelijk gelijk naar Eindhoven bellen.
Dadelijk gelijk naar Eindhoven bellen.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ik weet het niet zeker bij dit type stuur. En op onderste foto mist wel een kapje, maar niks essentieels.
Canyon is nogal trots op het gebruikte i-loc systeem. Daarmee heb je geen kapje met bout meer nodig.
Nogmaals, 100% zeker ben ik niet, heb zelf niet dit type stuur/stuurpen op mijn canyon zitten namelijk.
Canyon is nogal trots op het gebruikte i-loc systeem. Daarmee heb je geen kapje met bout meer nodig.
Nogmaals, 100% zeker ben ik niet, heb zelf niet dit type stuur/stuurpen op mijn canyon zitten namelijk.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013