Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- boswielrenner
- Forum-lid
Powermeter spider voor Sram Force Etap AXS crankset

Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid HC
Ziet er wel gelikt uit. Wat is nou het (prijs)voordeel van zo'n AXS spider? Ze zijn niet eens heel gek geprijsd, maar voor een paar euro meer koop je toch ook gewoon een volledig crankstel van Quarq?
Ik heb heel veel van Attaquer, maar nog geen handschoenen dus ik ben benieuwd.
Maakt wel de look compleet

Ik heb een paar shirts van attaquer, maar nadeel dat vakjes achterop zo klein zijn.
Leuke designs maar voor lange ritten niet handig. (krijg bijvoorbeeld net aan kniestukken in een vakje)
Maatje s van shirt trouwens, race model (heb ik er ook 1 van) is veel beter.
-
- Forum-lid HC
Heb Bontrager schoenen voor de MTB. Niet zo kinky als deze, maar ben er zeer content mee.
-
- Forum-lid HC
Laatste dingetjes voor de Cervelo:
Pro Stealth zadel
Ritchey WCS Streem III stuur
10 co2 patronen
Pro Stealth zadel
Ritchey WCS Streem III stuur
10 co2 patronen
Set Campa Bora One Black clincher, 50 mm.
Ben er nog niet helemaal uit of ik ze combineer met de tita Litespeed of de carbon Parlee... Kan ik overigens mijn Reynolds Cryo Blue probleemloos combineren met de Bora’s (en andersom: Campablokken op mijn Reynolds Assault)?

It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Als de garantie over is van je wielen : jazeker ! Heb je de Campa wielen nieuw gekocht dan zou ik zeker de voorgeschreven blokken gebruiken. Dit natuurlijk ivm garantie.bluv107 schreef: ↑20 mei 2019 22:06 Set Campa Bora One Black clincher, 50 mm.Ben er nog niet helemaal uit of ik ze combineer met de tita Litespeed of de carbon Parlee... Kan ik overigens mijn Reynolds Cryo Blue probleemloos combineren met de Bora’s (en andersom: Campablokken op mijn Reynolds Assault)?
Overigens vind ik de rode blokken van Campagnolo wel heel erg super remmen op mijn Bora's Ultra 50mm. Ik zou ook op die wielen niets anders gebruiken.
Op mijn Zipp 404 clincher gebruik ik Giant SLR Blokken voor carbon. Zelfde grijze kleur als Zipp blokken - maar wel iets zachter rubber compound. Beetje vergelijkbaar met de Reynolds. Ze remmen echt super - ook als de velgen nat zijn. Ze piepen absoluut niet bij mij icm Sram Force remmen op de Cannondale en Shimano 9100 remmen op de Foil. En ze laten geen grijze waas achter op de velgen.

Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless