Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Reynolds blauw kan prima op Bora’s maar de blokken slijten veel sneller dan de originele van Campa. Dat blijven imho de beste blokken, overigens ook op veel andere carbon wielen.
Jazeker, geen probleem.
Even ter aanvulling. Ik gebruik deze rode campa blokken (voor Shimano remmen) sinds dit voorjaar op mijn Chinese carbonnen velgen. Geeft echt goed rem-resultaat. In droog weer gelijk aan aluminium velgen. (In nattigheid moet ik nog steeds testen)
Ik gebruik ze ook voor mijn China-setje (waar ik momenteel veel meer op rijd dan op mijn Bora's...) en daar doen ze het inderdaad ook prima op!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb de Campagnolo remblokken voor carbon met Shimano passing gebruikt ism met Sram Red remmen, en D-Force en FFWD FCC velgen.
Deze remmen, zowel droog als in de regen, beter dan de Swissstop Black Prince blokken.
Voor Shimano passing moet je deze hebben "BR-BO500X"

Deze remmen, zowel droog als in de regen, beter dan de Swissstop Black Prince blokken.
Voor Shimano passing moet je deze hebben "BR-BO500X"

I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Andere auto, wordt geen nieuwe fiets meer dit jaar dus. Eerste stond niet op de planning, 2de wel 

Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
En welk model is het worden? Btw, voor niet-fietsgerelateerde aankopen is een ander topic 

Daar heb je helemaal gelijk in!
Het is lekker burgerlijk een Ford Focus station geworden.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
20 zwarte alu ventieldopjes.(AliE)
Kan ik weer eens een paar verliezen bij het oppompen.
Je legt ze dan ergens neer en nooit meer te vinden vanzelf.
Of later kom je ze ergens buiten tegen, op de grond of mijn vrouw heeft weer eens 1 gevonden:)
Ik fietst het laatste jaar weer met dopjes, na jarenlang zonder te hebben gefietst, maar ze moeten bij mij wel zwart zijn.Tegenwoordig zijn ze bijna allemaal transparant geleverd,bij nieuwe binnen-banden.
en 7 paar zomerhandschoentjes met (voor mij) de meest ideale padding, op mijn flatbar racer
.5 paar korte en 2 paar lange van hetzelfde merk.(ook AliE).
Ik heb dure van Roeckl wel gehad en in diverse types en die zijn absoluut niet sterk. ..dit qua levenduur en kleurverlies(vooral zwart).
Deze kosten 8 euro het paar en ik kan zo weer vooruit
(Vooral als ze deze uit productie nemen, daarom heb ik zo veel gekocht)
handschoentjes en fietsventieldopjes genoeg de eerste jaren
Kan ik weer eens een paar verliezen bij het oppompen.
Je legt ze dan ergens neer en nooit meer te vinden vanzelf.
Of later kom je ze ergens buiten tegen, op de grond of mijn vrouw heeft weer eens 1 gevonden:)
Ik fietst het laatste jaar weer met dopjes, na jarenlang zonder te hebben gefietst, maar ze moeten bij mij wel zwart zijn.Tegenwoordig zijn ze bijna allemaal transparant geleverd,bij nieuwe binnen-banden.
en 7 paar zomerhandschoentjes met (voor mij) de meest ideale padding, op mijn flatbar racer
.5 paar korte en 2 paar lange van hetzelfde merk.(ook AliE).
Ik heb dure van Roeckl wel gehad en in diverse types en die zijn absoluut niet sterk. ..dit qua levenduur en kleurverlies(vooral zwart).
Deze kosten 8 euro het paar en ik kan zo weer vooruit

(Vooral als ze deze uit productie nemen, daarom heb ik zo veel gekocht)
handschoentjes en fietsventieldopjes genoeg de eerste jaren