Canyon
De Aeroads hadden nooit Campagnolo ivm de direct mount remhoeven, die maakte Campa vorig jaar nog niet. Op de prof Aeroad fietsen met Campa zaten gewoon Shimano DM remmen met alle shimano namen weggepoetst (Movistar e.d.). Ik mis nog idd de topmodellen met Dura Ace Di2 en Etap HRD, ik neem aan dat zie die later gaan lanceren als die beide groepen fatsoenlijk in volume leverbaar zijn.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
die direct mount remmen van campa zijn er nu al een tijdje, maar wellicht nog niet leverbaar bij de inkoop van de huidige groepen. Ook de oude aeroad modellen (nog niet met direct mount) heb ik volgens mij niet met campa gezien.
Nieuwe dura ace di2 moet natuurlijk nog beschikbaar komen idd, maar bij eTap vraag ik me af of het ontbreken door leverproblemen komt (upgrade groep is op diverse plaatsen in ieder geval al een tijd goed verkrijgbaar. Vorig jaar ook maar 1 versie met eTap toch?
Nieuwe dura ace di2 moet natuurlijk nog beschikbaar komen idd, maar bij eTap vraag ik me af of het ontbreken door leverproblemen komt (upgrade groep is op diverse plaatsen in ieder geval al een tijd goed verkrijgbaar. Vorig jaar ook maar 1 versie met eTap toch?
Mijn oude aeroad ( 2012 ) had een record groep....monsieurpinot schreef:die direct mount remmen van campa zijn er nu al een tijdje, maar wellicht nog niet leverbaar bij de inkoop van de huidige groepen. Ook de oude aeroad modellen (nog niet met direct mount) heb ik volgens mij niet met campa gezien.
Sworks Venge
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
gelukkig zei ik 'volgens mij' . was dus de Aeroad CF 9.0 Pro 2012brekson schreef:Mijn oude aeroad ( 2012 ) had een record groep....monsieurpinot schreef:die direct mount remmen van campa zijn er nu al een tijdje, maar wellicht nog niet leverbaar bij de inkoop van de huidige groepen. Ook de oude aeroad modellen (nog niet met direct mount) heb ik volgens mij niet met campa gezien.
was ook een chorus versie zie ik destijds.
https://comunidadciclismo.com/canyon-ae ... con-video/
Ik vind het zo jammer dat als je een Endurace/Ultimate cf slx besteld in de maat S, vast zit aan een 40 cm stuur. Volgens Canyon kun je die niet wisselen naar een breder stuur. Ook kun je niet kiezen uit een ander verzet voor of achter.
ik denk dat ze uitgaan van gemiddeld postuur. en dan is 40cm best prima met een S frame,i-toon schreef:Ik vind het zo jammer dat als je een Endurace/Ultimate cf slx besteld in de maat S, vast zit aan een 40 cm stuur. Volgens Canyon kun je die niet wisselen naar een breder stuur. Ook kun je niet kiezen uit een ander verzet voor of achter.
zelf knap ik gelijk af, wanneer een fabrikant een te groot stuur op een klein frame zet.
voor jou dus helaas een kosten stukje, vervelend dat ze dat niet aanbieden,
de setback is wel weer te stellen van 15 naar 35 dacht ik.
Dat is ook mijn irritatie, ik wil een earo XL met smal stuur en lange stuurpen. ( lengte 191cm bij 66 kg )
Moeilijk moeilijk kan wel maar niet af fabriek.
Moet je het naar Eindhoven ( service centrum) laten opsturen, gaan ze het daar verbouwen en kan je het op gaan halen. Grrrrr
Moeilijk moeilijk kan wel maar niet af fabriek.
Moet je het naar Eindhoven ( service centrum) laten opsturen, gaan ze het daar verbouwen en kan je het op gaan halen. Grrrrr
-
- Forum-lid
Ik heb net een Endurace besteld en het stuur laten aanpassen. Als het gewenste stuur beschikbaar is sturen ze de fiets en het andere stuur van koblenz naar Eindhoven en na montage weer door naar de eindbestemming! Eerst bestellen en dan een mailtje naar Canyon NLD met je wens en ze passen het aan. Geloof alleen 20 euro montagekosten, maar die heb ik niet gehad.
Ik heb via de chat contact gehad, maar dat is me niet verteldkoekkiejakkie schreef:Ik heb net een Endurace besteld en het stuur laten aanpassen. Als het gewenste stuur beschikbaar is sturen ze de fiets en het andere stuur van koblenz naar Eindhoven en na montage weer door naar de eindbestemming! Eerst bestellen en dan een mailtje naar Canyon NLD met je wens en ze passen het aan. Geloof alleen 20 euro montagekosten, maar die heb ik niet gehad.
Ik had via Facebook gereageerd op het ontbreken van de Sram Red Etap Hrd (Disc) versies op de nieuwe Endurace + Ultimate's. Ik kreeg het volgende antwoord:monsieurpinot schreef:Nieuwe dura ace di2 moet natuurlijk nog beschikbaar komen idd, maar bij eTap vraag ik me af of het ontbreken door leverproblemen komt (upgrade groep is op diverse plaatsen in ieder geval al een tijd goed verkrijgbaar. Vorig jaar ook maar 1 versie met eTap toch?
"deze bike komt er zeker aan. Op dit moment is er helaas wereldwijd nog geen definitieve levertijd beschikbaar voor de nieuwe hydraillische disc brake groep. Zodra die er is komt hij online! Hou ons dus in de gaten!"