Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!
-
- Forum-lid HC
Als er niet zoveel vage regels zijn ben ik het met je eens straf 100% terrecht, maar niet met deze regels en dan al helemaal niet zo laat in de wedstrijd een straf geef je binnen 2 a 3 ronden, zeker voor de leiding.
Als je er zo lang over doet een straf te geven, dan zijn de regels te vaag
Als je er zo lang over doet een straf te geven, dan zijn de regels te vaag
Uiteindelijk verkloot RB het gewoon zelf door die plaats niet terug te geven, maar het klopt inderdaad gewoon niet dat het zolang duurt. Beslis het gewoon in één of twee rondjes. Dat is vaker gebeurd. Je kunt er honderd keer naar kijken, interpreteren, de meetlat langs leggen, maar ruimte voor discussie blijft er toch.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Plaats teruggeven had voor de uitslag niet uitgemaakt, die McLaren in de vrije lucht was dan vertrokken geweest en het gat veel groter.
Dat had RedBull met een pitstop/undercut nooit goed kunnen maken!
Door de plek niet terug te geven, kon Max de afstand naar Russel zo groot maken, door die vrije lucht, dat die 5sec straf hem geen verdere achterstand op zou leveren...
Dat had RedBull met een pitstop/undercut nooit goed kunnen maken!
Door de plek niet terug te geven, kon Max de afstand naar Russel zo groot maken, door die vrije lucht, dat die 5sec straf hem geen verdere achterstand op zou leveren...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Reken je nog maar niet rijk met die upgrade. Zou mij verbazen als die auto dan ineens wel wil.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid HC
Dat denk ik ook. Alhoewel je het nooit weet.
RB zou ook bij de rijhoogte last hebben in 2023, niets van gemerkt.
Tot nu toe heb ik buiten de "partystand"van de motor geen hele grote verschillen gezien in regels.
Wat hier wel anders is. De Mclaren loopt al niet heel hard rechtuit. Als je dan de flexiwing wegneemt moet er downforce af.
Als dat zo is, dan zijn de rollen behoorlijk omgedraaid en zien we RB en Ferrari vooraan, zeker op de wat snellere circuits
RB zou ook bij de rijhoogte last hebben in 2023, niets van gemerkt.
Tot nu toe heb ik buiten de "partystand"van de motor geen hele grote verschillen gezien in regels.
Wat hier wel anders is. De Mclaren loopt al niet heel hard rechtuit. Als je dan de flexiwing wegneemt moet er downforce af.
Als dat zo is, dan zijn de rollen behoorlijk omgedraaid en zien we RB en Ferrari vooraan, zeker op de wat snellere circuits
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk dat die flexwing teveel credits krijgt. Dat kan wat topspeed schelen nu, maar in de bochten levert dat geen wezenlijk andere auto op.
De beslissing van het Hooggerechtshof in het VK heeft al snel gevolg voor de sportbeoefening. Er lijkt echt wel iets in gang gezet.
https://www.nrc.nl/nieuws/2025/05/01/tr ... e-a4891792
https://www.nrc.nl/nieuws/2025/05/01/tr ... e-a4891792
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk persoonlijk dat er andere sporten zijn waar dit een logische stap zou moeten zijn.