Wilier
- jeroenkuiper
- Forum-lid
Staan inderdad prachtig. Complimenten voor het totaalplaatje. Ik heb gekozen voor de 40 mm ipv de 60 mm en de "extra spaken" uitvoering ivm mijn gewicht en de lagere gevoeligheid voor zijwind. De hoge velgen op zich vind ik echter een mooier uiterlijk geven. Devolgende opwaardering zal bij mij ook het stuur worden dat jij erop hebt zitten. Ik twijfel echter nog steeds tussen wit en zwart.
veel plezier met m\'n wilier !
- Mikey Mike
- Forum-lid
Even een kleine crosspost met het stel je voor topic maar ik wou mijn Wilier hier toch even laten zien.
Ik ben Michael 27 en kom uit Apeldoorn, heb vroeger veel op een stalen Giant gefietst, deze was op een gegeven moment helaas op. Na drie jaar geen fiets gehad te hebben heb ik een aantal maanden geleden besloten weer een fiets te kopen, het moest wel een tweedehandsje zijn aangezien het budget niet al te groot was en ik geen Sora oid afgemonteerde fiets wou hebben.
Het volgende criterium was dat het een Wilier moest zijn.
Na regelmatig de fora en martkplaats e.d. te hebben afgespeurd kon ik 4 weken geleden een Wilier Escape ophalen.
deze is afgemonteerd met een mix van Campa
Zadel is een Selle Italia Q-bik,
en er zitten Miche wieltjes onder.
Ik heb hem zelf nog afgemaakt met computer, HF meter.
en bidonhouders.
Hier fiets ik nu in de omgeving Apeldoorn heerlijk op rond.
Daarnaast heb ik 9 september een afspraak bij Adrie van DIemen (http://www.webtrainer.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) om een fietsmeting te doen, een inspanningstest te gaan doen en ik krijg een personalcoach volgens het webtrainer principe, eerst om conditie op te bouwen en gewichtsverlies maar mijn langere termijn doel is toch om cyclo's en klassiekers te gaan rijden.
Ik ben Michael 27 en kom uit Apeldoorn, heb vroeger veel op een stalen Giant gefietst, deze was op een gegeven moment helaas op. Na drie jaar geen fiets gehad te hebben heb ik een aantal maanden geleden besloten weer een fiets te kopen, het moest wel een tweedehandsje zijn aangezien het budget niet al te groot was en ik geen Sora oid afgemonteerde fiets wou hebben.
Het volgende criterium was dat het een Wilier moest zijn.
Na regelmatig de fora en martkplaats e.d. te hebben afgespeurd kon ik 4 weken geleden een Wilier Escape ophalen.
deze is afgemonteerd met een mix van Campa
Zadel is een Selle Italia Q-bik,
en er zitten Miche wieltjes onder.
Ik heb hem zelf nog afgemaakt met computer, HF meter.
en bidonhouders.
Hier fiets ik nu in de omgeving Apeldoorn heerlijk op rond.
Daarnaast heb ik 9 september een afspraak bij Adrie van DIemen (http://www.webtrainer.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) om een fietsmeting te doen, een inspanningstest te gaan doen en ik krijg een personalcoach volgens het webtrainer principe, eerst om conditie op te bouwen en gewichtsverlies maar mijn langere termijn doel is toch om cyclo's en klassiekers te gaan rijden.
- Mikey Mike
- Forum-lid
Thnx johoop. Als je iemand ziet rijden met een big smile kan je er vanuit gaan dat ik het ben
Goede keuze. 40 mm vind ik zelf ook erg mooi. Net niet té. Welk type wielen zijn dit trouwens?aquila schreef:Staan inderdad prachtig. Complimenten voor het totaalplaatje. Ik heb gekozen voor de 40 mm ipv de 60 mm en de "extra spaken" uitvoering ivm mijn gewicht en de lagere gevoeligheid voor zijwind. De hoge velgen op zich vind ik echter een mooier uiterlijk geven. Devolgende opwaardering zal bij mij ook het stuur worden dat jij erop hebt zitten. Ik twijfel echter nog steeds tussen wit en zwart.
Het zijn Fast Forward wielen (ffwd). Het is een Nederlands handgebouwd fabrikaat , met uitstekende garantie en op de site van fast forward kun je alle informatie vinden over de verschillende velghoogten, lagers, spakenaantal etc. Ben er heel content mee.
veel plezier met m\'n wilier !