Zijn een jaar oud de onderdelen geeft de verkoper aan. En qua prijs iemand een idee?tommeke14 schreef:Prima fiets denk ik zo!
Hoe is de staat van onderdelen? En wat voor banden zitten er op? Grifo's? In het bos heerlijk, maar op asfalt slijten ze al als je er naar kijkt!
Cyclocross fietsen
Die Cube is een Cross Race modeljaar 2013.
De leeftijd van onderdelen zegt niet zoveel en zeker niet bij een crosser of mountainbike. Die Giant heeft zo te zien wel oogjes voor spatborden en bagagedrager, dat is wel handig voor een woon-werkfiets.
Voor die 100 euro heb je alleen het Cube frame dus zonder vork. Dus met vork, groep, wielen en de rest kom je nog vrij dicht bij de prijs van een nieuwe Cross Race.
De leeftijd van onderdelen zegt niet zoveel en zeker niet bij een crosser of mountainbike. Die Giant heeft zo te zien wel oogjes voor spatborden en bagagedrager, dat is wel handig voor een woon-werkfiets.
Voor die 100 euro heb je alleen het Cube frame dus zonder vork. Dus met vork, groep, wielen en de rest kom je nog vrij dicht bij de prijs van een nieuwe Cross Race.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Aan een foto kan je nooit zien of het wat is. Je zal toch echt moeten kijken. Bijna iedere crossframe is tegenwoordig prima. De geo moet alleen een beetje bij je passen en je moet zelf bepalen met wat voor afmontage je genoegen neemt.
-
- Forum-lid
Info van de giant is wel erg summier. Aan de hand van deze tabel verwacht ik dat een m/l je beter gaat passen. Maar handig zou zijn om de stack /reach te weten vd giant. Het is ook maar net wat je met de fiets wil doen. Ga je echt crossen of wil je hem als woonwerk gebruiken?
Bij dat laatste zou ik een geo zoeken die niet veel verschilt met je huidige fiets.
Bij dat laatste zou ik een geo zoeken die niet veel verschilt met je huidige fiets.
Het merk Carrera is mij welbekend, en ook Carraro is een in de lage landen weinig bekend Italiaans fietsenmerk (stads, race en MTB), maar heeft iemand al ooit gehoord van het merk CARRARA?
Gisteren zag ik een cyclocrossfiets met op het frame 2 stickers Carrara, in grote letters en met hetzelfde lettertype als Carrera? Het betrof een matzwart geanodiseerd aluminium frame!
Gisteren zag ik een cyclocrossfiets met op het frame 2 stickers Carrara, in grote letters en met hetzelfde lettertype als Carrera? Het betrof een matzwart geanodiseerd aluminium frame!
Ja hoofd reden is weg in de winter en cross als het eens kan.Ernie C. schreef:Het frame is al 2cm korter, aangezien een 13cm stuurpen ook niet ideaal is voor de cross lijkt hij mij te kort, zeker als je er ook op de weg mee wilt rijden.
Dan laat ik deze maar varen.
Ga eens kijken naar de geo van de Cube.
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Soap schreef:Of een mooie Cube tegen een aardige prijs, iemand een idee welk type/jaar dit is?
Voor € 600,- lijkt me dit op het eerste oog een mooie fiets. Ziet er ook beter uit dan de Giant.