Thomas Dekker
In 2e etappe is hij afgestapt vanwege een blessure aan de linker knieholte. Her en der gelijk negatieve reacties op internet.pluisje schreef:Dekker mooi in het peloton binnengekomen tijdens de 1e etappe Haut-var. Ik heb het gevoel dat hij er wel weer gaat komen bij garmin.
Dat kan toch elke renner overkomen?
- erikvdmaat
- Forum-lid
- Contact
Ja dat is wel een beetje jammer dat ze gelijk negatief. Laat Thomas eerst gewoon eens lekker rijden. Een of twee goede uitslagen moeten er wel inzitten dit voorjaar.soffatti schreef:In 2e etappe is hij afgestapt vanwege een blessure aan de linker knieholte. Her en der gelijk negatieve reacties op internet.pluisje schreef:Dekker mooi in het peloton binnengekomen tijdens de 1e etappe Haut-var. Ik heb het gevoel dat hij er wel weer gaat komen bij garmin.
Dat kan toch elke renner overkomen?
Ook ik fiets: http://www.erikvandermaat.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
net zijn boek (je) "schoon genoeg" gelezen. ik had eigenlijk niet gedacht dat hij zoveel trainde! dat hij het meer van zijn talent moest hebben! Als je leest wat hij in zijn jeugd allemaal deed met zijn trainingen kun je daar alleen diep respect voor hebben. Ik hoop dat hij zijn beloftes nakomt en "ons" nog wat moois laat zien.
Hij trainde zich echt dood bijna ja en ondertussen wel mooi op stap gaan!
Ik weet eigenlijk totaal niet wat ik verwachten moet van hem dit voorjaar. In Qatar maakte hij een prima indruk moet ik zeggen, en aangezien dit vlak was en hij het van het heuvelachtige gebied moet hebben, zou je zeggen dat hij wel een of twee goede uitslagen moet kunnen rijden. Jammer dat hij afhaakte voor de Ruta del Sol op het laatst. Op zijn twitter las ik dat hij trouwens alweer bijna genezen was van zijn blessure.
Ik weet eigenlijk totaal niet wat ik verwachten moet van hem dit voorjaar. In Qatar maakte hij een prima indruk moet ik zeggen, en aangezien dit vlak was en hij het van het heuvelachtige gebied moet hebben, zou je zeggen dat hij wel een of twee goede uitslagen moet kunnen rijden. Jammer dat hij afhaakte voor de Ruta del Sol op het laatst. Op zijn twitter las ik dat hij trouwens alweer bijna genezen was van zijn blessure.
ah, parijs-nice wordt neem ik aan zn eerstvolgende optreden dus?
hoop dat hij die wel uit rijdt
hoop dat hij die wel uit rijdt
ik denk niet dat Dekker, Haussler en Martin opzij kan zetten...Mr_T schreef:Wie gaat er dan voor Thomas water halen?soffatti schreef:
Voor welke kopman gaat dit dan worden? Vande Velde? Martin? Haussler?
Ik neem aan dat hij nu nog laag in de pikorde staat, tot hij uitslagen gaat rijden.