Jan Janssen
Hallo allemaal,
Hier een nieuw forumlid. Sinds 4 weken in het bezit van een Jan Janssen Eclypse. Ik heb er nu tegen de 800 km meegereden (toertochten met mijn wielerclub De Mol uit Dordrecht.)
Hij bevalt me uitstekend en wat me vooral bevalt is dat hij in de bochten veel stabieler is dan mijn vorige fiets. Prettiger voor mijn maats in het peloton. Ik heb ook geen lichamelijke klachten meer (nek en armen) na een tocht van 120 km. Het zadel is nog even wennen, maar dat gaat ook steeds beter.
Ik zit te popelen om vanavond weer te gaan rijden. De naam Jan Janssen zegt mij ook veel, want ik heb hem als nieuweling in mijn toenmalige woonplaats (Delft) de plaatselijke ronde zien winnen. Ik ben
2 jaar jonger dan Jan.
Groeten,
Koos Vroon
Hier een nieuw forumlid. Sinds 4 weken in het bezit van een Jan Janssen Eclypse. Ik heb er nu tegen de 800 km meegereden (toertochten met mijn wielerclub De Mol uit Dordrecht.)
Hij bevalt me uitstekend en wat me vooral bevalt is dat hij in de bochten veel stabieler is dan mijn vorige fiets. Prettiger voor mijn maats in het peloton. Ik heb ook geen lichamelijke klachten meer (nek en armen) na een tocht van 120 km. Het zadel is nog even wennen, maar dat gaat ook steeds beter.
Ik zit te popelen om vanavond weer te gaan rijden. De naam Jan Janssen zegt mij ook veel, want ik heb hem als nieuweling in mijn toenmalige woonplaats (Delft) de plaatselijke ronde zien winnen. Ik ben
2 jaar jonger dan Jan.
Groeten,
Koos Vroon
Welkom Koos! Leuk om te horen dat je weer met plezier op de fiets zit. Heel belangrijk! Veel plezier vanavond met fietsen!
-
- Forum-lid
@Contrastique volgens mij is de Wolder echt voor de wat grotere mannen en is er hieraan voorafgaande een bedrijventeamwedstrijd. Dit jaar zijn wij mede sponsor geweest. Als inschrijven individueel niet lukt fiets je toch met ons mee.
De JJFR is nu twee maal georganiseerd vanuit de fabriek van Jan Janssen in Hoogerheide. Leuke en gezellige rit en bovenal top verzorging na de rit!
@Joeywl ik heb nog steeds geen reactie gekregen. Ga morgen proberen of jr. mobiel te bereiken is. Lukt het niet dan moeten we zelf een mooie rit uitzetten ergens centraal gelegen.
Koos Welkom en heel veel plezier met je JJ!
De JJFR is nu twee maal georganiseerd vanuit de fabriek van Jan Janssen in Hoogerheide. Leuke en gezellige rit en bovenal top verzorging na de rit!
@Joeywl ik heb nog steeds geen reactie gekregen. Ga morgen proberen of jr. mobiel te bereiken is. Lukt het niet dan moeten we zelf een mooie rit uitzetten ergens centraal gelegen.
Koos Welkom en heel veel plezier met je JJ!
Heb van mijn dealer/fietsenmaker begrepen dat de fam. Janssen wel bezig is met het organiseren. Ze hebben het zelfs over een soort van volgauto ivm materiaalpech/lekke banden. Hij heeft nog geen datum doorgekregen dat is dus nog ff afwachten.
-
- Forum-lid
@JJvector bedankt voor je bericht. FF afwachten dus.
- Contrastique
- Forum-lid
- Contact
Dank je Joey en Paul! Analoge oude procedes zijn echt mijn allergrootste passie. Ik weet nu al dat het leven te kort gaat zijn om alles te leren en ontdekken wat ik wil
@Blade bedankt! Ik zal wel kijken of het lukt. Cortjens sponsort het event ook en daar ken ik ook nog wel iemand Ben wel erg benieuwd!
Hoogerheide, dat is 1 1/2 uur van Maastricht, das nog wel goed te doen (mijn vriend zal me wel voor gek verklaren, maar dat is niet de eerste keer en vast ook niet de laatste). Alleen ik zie dat alle weekeinden in september voor mij helemaal volzitten...ik wacht gewoon de planning af.
@Blade bedankt! Ik zal wel kijken of het lukt. Cortjens sponsort het event ook en daar ken ik ook nog wel iemand Ben wel erg benieuwd!
Hoogerheide, dat is 1 1/2 uur van Maastricht, das nog wel goed te doen (mijn vriend zal me wel voor gek verklaren, maar dat is niet de eerste keer en vast ook niet de laatste). Alleen ik zie dat alle weekeinden in september voor mij helemaal volzitten...ik wacht gewoon de planning af.
-
- Forum-lid
@contrastique Je vriend gaat je voor gek verklaren als je niet gaat! dit is wel de enige forumrit waar de naamgever van onze fietsen zelf meefietst! En een kijkje achter de schermen is natuurlijk ook superleuk. Jan jr. zorgt er voor dat iedereen lekker uit de wind zit en wat is nou anderhalf uur.......
En mijn dochter ook blij is zij niet de enige vrouw tussen alle Jannen
En mijn dochter ook blij is zij niet de enige vrouw tussen alle Jannen
Haha de firma JJ zal der wel gek van worden, elke keer de vraag wanneer het nou is haha.
-
- Forum-lid
ik denk dat ze er errug blij mee zijn.... ze doen het nl voor erg enthousiaste kopers van hun eigen produkt, hoe meer hoe beter...ik ben zelf wel ontzettend benieuwd naar de 'fabriek' het productieproces, hoeplijk komt er een datum dat ik kan...en tja Gerard, dat aletrnatief zullen we maar niet in de regio zwolle doen dan...(beetje te weinig animo voor in het afgelopen voorjaar, terwijl ik toch zo n heerlijke veranda heb waar we wel met 10 JJ-ers op moeten kunnen zitten in het zonnetje )joeywl schreef:Haha de firma JJ zal der wel gek van worden, elke keer de vraag wanneer het nou is haha.
afgelopen week nog even voorbij jouw woonplaats gevlogen, nou ja geracefietst....in een jou erg bekend voorkomend blauw tricot
-
- Forum-lid
@Carel als je nou gaat beginnen op mijn Blade wisselen we onderweg wel weer
@Harryjaques omgeving Zwolle mooi om te fietsen maar gezien de belangstelling......Ik denk dat ik weet in welke kleding je hebt gefietst Is rondom Dalfsen van alles te beleven. Vlak en een beetje klimmen. Denk dat zo'n JJFrit altijd de nodige exposure geeft! Kijk alleen maar naar de beleving op dit Forum en de jaloerse blikken vanuit de overige topics.
@Harryjaques omgeving Zwolle mooi om te fietsen maar gezien de belangstelling......Ik denk dat ik weet in welke kleding je hebt gefietst Is rondom Dalfsen van alles te beleven. Vlak en een beetje klimmen. Denk dat zo'n JJFrit altijd de nodige exposure geeft! Kijk alleen maar naar de beleving op dit Forum en de jaloerse blikken vanuit de overige topics.
Gisteravond een trainingsrondje gereden i.v.m. de toertocht van a.s. zaterdag.
http://www.fietsclubdemol.nl/ Vorig jaar heb ik de 80 km niet uitgereden, maar nu met de ECLYPSE en
de verbeterde conditie moet de 120 km geen probleem zijn.
Groet Koos
http://www.fietsclubdemol.nl/ Vorig jaar heb ik de 80 km niet uitgereden, maar nu met de ECLYPSE en
de verbeterde conditie moet de 120 km geen probleem zijn.
Groet Koos