Vandaag gezien...een korte broek
Gisteren moest ik anders het ijs van de auto krabben voordat ik met de MTB richting Schoorl kon vertrekken. Geen haar op mijn hoofd (/been) die er aan dacht om een korte broek aan te trekken.
Vanmorgen nog steeds koud op de fiets richting werk, maar de terugweg zou wel een warm(er) kunnen zijn. Dat wordt binnenkort benen scheren, aangezien ik van mijn interne stijlcompas (en van mevr 53x11 ook niet trouwens) niet met harige benen onder een fietsbroek mag
Vanmorgen nog steeds koud op de fiets richting werk, maar de terugweg zou wel een warm(er) kunnen zijn. Dat wordt binnenkort benen scheren, aangezien ik van mijn interne stijlcompas (en van mevr 53x11 ook niet trouwens) niet met harige benen onder een fietsbroek mag
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Sha Kokken
- Forum-lid
Gistermiddag anderhalf uurtje gefietst. Voor het eerst de korte broek dit jaar maar met lycra kniewarmers. Precies goed voor mij. Graad of 15 en zonnetje maar ook stukken in het bos bij Ermelo. Verder veel kort-kort gezien maar ook genoeg lange broeken en jacks.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Teveel korte broeken gezien om op te noemen!!
Geweldig, tot medio september graag zo houden!
Geweldig, tot medio september graag zo houden!
Less is bore
Afgelopen donderdag bij de klimclassic iemand gezien helemaal in het zwart arm stukken been stukken.. Nee geintje dat was ik zelf, had het niet koud ofzo kan gewoon goed tegen de warmte.. Maar vandaag mezelf bedwongen en toch kort-kort gedaan om vanuit oosterbeek ff naar nijmegen de giro te kijken..
cornelli racing cycles Uden
Altijd maar weer die wielrenners in kwaad daglicht zetten
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik heb er ook twee gezien met korte broek. Was mij toch te koud had arm- en beenstukken aan maar warm had ik het ook niet.
Ghost Nivolet 6LC