Specialized
Het gaat zeer goed met mijn rug, dus vandaag heeft de FM de stuurpen ingekort. Nu is hij klaar voor het seizoen.
[img=http://img90.imageshack.us/img90/4022/img2886n.jpg]
(zie net dat ik de fiets eigenlijk van de andere kant had moeten fotograferen)
[img=http://img90.imageshack.us/img90/4022/img2886n.jpg]
(zie net dat ik de fiets eigenlijk van de andere kant had moeten fotograferen)
I Am SpeCiAliZed
-
- Forum-lid
weet je dat wel zeker met je rug?? Zoals je het nu hebt lijkt me best wel extreem.
@roeieber:
Ik vind hem erg geslaagt! De enige wat ik wel zou willen zien, de wielen zonder de letters Speci.. Niet dat het nu misstaat, maar mogelijk een cleanere look zonder.
Ik vind hem erg geslaagt! De enige wat ik wel zou willen zien, de wielen zonder de letters Speci.. Niet dat het nu misstaat, maar mogelijk een cleanere look zonder.
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
idske schreef:Wel ff voorwiel omdraaien
Ja, zie het, doe het zo.
thunder_road schreef:weet je dat wel zeker met je rug?? Zoals je het nu hebt lijkt me best wel extreem.
Ja hoor, is mijn normale positie, ben net gaan fietsen en gaat goed.
Refie schreef:@roeieber:
Smaken verschillen.
I Am SpeCiAliZed
bosna schreef:ziet er erg strak uit!!!
gelukkig kan je weer in je oude positie zitten.
dat is vast een fijn gevoel?
Gaat niet om het gevoel, is meer tussen de oren. Is een tijd geweest dat ik dacht dat het niet meer zou gaan. Maar ik begrijp wat je bedoeld, bedankt!
I Am SpeCiAliZed
Roeieber schreef:bosna schreef:ziet er erg strak uit!!!
gelukkig kan je weer in je oude positie zitten.
dat is vast een fijn gevoel?
Gaat niet om het gevoel, is meer tussen de oren. Is een tijd geweest dat ik dacht dat het niet meer zou gaan. Maar ik begrijp wat je bedoeld, bedankt!
Ik begijp volkomen wat je bedoeld.