Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

chub
Forum-lid
Berichten: 73
Lid geworden op: 01 aug 2005 13:30

chub 31 okt 2005 22:02

Quoten: Origineel geplaatst door Chiel Gymbroek op 31 Oktober 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Chub op 30 Oktober 2005


Zalig weer, vorige week nog in de kou en stromende regen.
Lekker een rondje ringvaart Haarlemmermeer, start en finish in Badhoevedorp. Altijd nog alleen gereden, vandaag voor het eerst met m'n zwager. Dat was andere koek. 63 km, gem. 27.5. Betekent dat je toch heel veel boven de 30 zit. Ik blijf mezelf verbazen. Heerlijk die progressie.
 


Hé, dat is grappig. Dat rondje rijd ik ook regelmatig en toevallig ook afgelopen zondag, hoewel ik wel een stukje heb afgesneden omdat het van de Lisserbrug tot aan Puck bij de Kaagbrug open ligt. 
Als ik dat rondje rijd, is het voor mij eigenlijk altijd een wedstrijd omdat het één van de weinige routes bij mij in de buurt is waar je met slechts een paar kruispunten door kan rijden. Ideaal rondje voor een mooi gemiddelde!
 

 



Chiel, wel toevallig. In deze omgeving een heel mooi rondje. Ik ben er veel te vinden. Wordt tijd voor herkenbare forum kleding.....
ps. de wegopbreking is wel te doen, je kan toch wel goed door fietsen. De bovenste asfaltlaag is verwijderd, wel een grotere kans op een lekke band.
Kom je zeker een keer tegen..
groet
 

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 01 nov 2005 12:15

Om 7 uur opgestaan en dacht "nog ekkes een paar kilometers maken voordat ik naar school ga", zo gezegd zo gedaan en om 8 uur zat ik op de fiets. Ben toen via berghem, ravenstein, niftrik, grave, mill, uden, nistelrode weer naar huis gefiets. Bijna 70 km met een gemiddelde van bijna 32 en meer dan de helft van de tocht een redelijk wind tegen. En nu kan ik met een voldaan gevoel naar school toe en zelfs school kan me humeur niet meer verpesten. Vanavond ga ik ook nog een uurtje rpm'en en dan is het zat geweest voor vandaag.
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 01 nov 2005 12:21

Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 01 November 2005


Om 7 uur opgestaan en dacht "nog ekkes een paar kilometers maken voordat ik naar school ga", zo gezegd zo gedaan en om 8 uur zat ik op de fiets. Ben toen via berghem, ravenstein, niftrik, grave, mill, uden, nistelrode weer naar huis gefiets. Bijna 70 km met een gemiddelde van bijna 32 en meer dan de helft van de tocht een redelijk wind tegen. En nu kan ik met een voldaan gevoel naar school toe en zelfs school kan me humeur niet meer verpesten. Vanavond ga ik ook nog een uurtje rpm'en en dan is het zat geweest voor vandaag.

Ok Cascarsi jij komt er wel.....!
"Afstappen is geen optie"

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 01 nov 2005 12:27

Had gisteren een werkoverleg in Vught. De meeste collega's gaan dan met de auto maar ik dus niet. Lekker via de "Bosche Broek" naar Vught en later weer terug (incl. klein omweggetje ).  Onder werk tijd....! Betaald fietsen dus.....!
Met woon-werk fietsen erbij opgeteld kwam ik gisteren toch weer aan de 40 km.
"Afstappen is geen optie"

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 01 nov 2005 13:00

Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 01 November 2005


Had gisteren een werkoverleg in Vught. De meeste collega's gaan dan met de auto maar ik dus niet. Lekker via de "Bosche Broek" naar Vught en later weer terug (incl. klein omweggetje ).  Onder werk tijd....! Betaald fietsen dus.....!
Met woon-werk fietsen erbij opgeteld kwam ik gisteren toch weer aan de 40 km.


Als je betaald mag fietsen heet dat toch prof?
 
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 01 nov 2005 14:21

nou ik stond vanmorgen ook maar vroeg op om 8:00 om daarna 1:30 in de modder te crossen.
Wel iets rustiger dan gisteren omdat ik nogal last van mijn boven benen had.
Zo vroeg kom je geen kip tegen .
Maarja nu met de vogelgriep zitten ze tochal binnen.
cornelli racing cycles Uden

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 01 nov 2005 18:02

Vanochtend 44 kms ge-atb'd door het Zandbos , Vlierdense bossen en het Bos bij Oostappen. Gedeeltelijk vaste routes en eigen paden. Ging lekker ,geen last van de 77 kms van de afgelopen zondag. Het had hier niet al te veel geregend , dus alles lag er nog goed droog bij (op een enkel plas na )
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 02 nov 2005 16:36

nou bij mij was het wel anders.
vanmorgen om 10:00 begon het een beetje te miezeren.
Met als gevolg dat alle paardenpaadjes erg modderig waren .
Als het weer nog een paar dagen zoblijft zijn ze niet meer te befietsen omdat de naam zegt het al de paarden het allemaal kapot lopen.
Voor de verdere rest ging het wel om dat ik daarna eigenlijk weer enkele nog niet ontdekte heuvels had gevonden achter het golf terrein.
Deze komen nu zeker in mijn rondje.
cornelli racing cycles Uden

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 02 nov 2005 22:00

Vanavond weer op het industrie terrein bij Den Bosch. Dat was ff andere koek vanavond. Was het vorige week lekker droog en leek de lente in de lucht te hangen nu was het heel anders. Regen,wind en zodoende een nat wegdek. Ben dus maar mooi op m'n oude fietsje gegaan. Eerste rondjes durfde ik niet vol door de bochten te gaan. Maar na een half uurtje wennen ging het alweer beter en kon zelfs met de hele snelle jongens mee knallen.
Ik heb  veel respect voor die jongens die in deze omstandigheden en in het donker zo verschrikkelijk hard durven door te trekken!
"Afstappen is geen optie"

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 03 nov 2005 21:07

Wat een wind vandaag:
Dus het was lekker tussen 2 nachtdiensten in om met de racer een stuk te gaan.
Maar eigenlijk viel het wel wat tegen soms maar 18km/u en andere stukken 38km/u.
ongeveer 58 km Heijen Afferden Toeristenweg Well Wanssum Maashees Holthees Boxmeer Beugen Gennep Finish Heijen.
het was de 5 de keer van de week op de fiets en ik merk dat dit nu iets te veel van het goede is.
Dus ga ik morgen niet, ik ben sinds kort begonnen met de cursus elektrisch schakelen van het ROVC dus dat is morgen middag ( dus een goede smoes).
Dit is omdat ik nogal een schuldgevoel heb als ik niet ga trainen ( heeft iemand van jullie dat ook?).
Hier had ik tijdens mijn hardloop carriere ook veel last van en ik weet dat rust ook een vorm van training is.
STOM HE ?!?!

cornelli racing cycles Uden

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 03 nov 2005 21:29

Zag vandaag weer die Auto met letters achterop : NEOS Team Deurne.

Ik heb vandaag maar wat korter moeten atb'en. Na 22 km hoorde ik pang , spaak kapot . Ik besloot toen maar de kortste weg naar huis te pakken en niet de route af te maken die ik in gedachte had . Die was nog zeker 15 km meer , namelijk een gedeelte van de De Rips toertocht van afgelopen zondag maar dan in tegengestelde richting.
Vandaag was de route iets natter dan afgelopen zondag , maar nog goed te doen . De kleine klimmmetjes lukten beter dan 4 dagen ervoor. Ik vind het nog steeds jammer dat ze die hoge zandbult bij Bakel hebben verwijderd , was altijd leuk om van 10 meter hoogte bijna steil naar beneden te fietsen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 03 nov 2005 22:30

Toch maar op de Pinarellator gestapt ondanks de wind. 53 km gereden en voelde mij toch weer lekker in mijn ouwe vel zitten toen ik onder de douche stond. Heerlijk toch dat fietsen !
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Plaats reactie