Wielrennen op tv
Geen pieken zonder dalen. Juist die grote polarisatie maakt het mooi. Als je alleen naar de dalen van Panatini kijkt dan word het idd iets wat je liever niet wilt zien.Nee_Nee schreef:Van dat Pantani verhaal word ik altijd zo droevig. Dat slaan we over.
Wel een triest verhaal inderdaad maar dat was het van Frank Vandenbroucke ook. En zo zijn er meer met grote pieken en uiteindelijk een erg diep dal.
Uiteindelijk geld voor alle mensen met uitzonderlijke gaven dat ze moeten balanceren op een erg dun en slap koord.
Matt Rendell: 'De dood van Marco Pantani' is een erg aangrijpend boek.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ja dat en dat de grens tussen genialiteit/gedrevenheid en gekte soms flinterdun is. Wat moet die man ontzettend eenzaam zijn geweest in zijn laatste uurtjes en dat op zijn 34ste. Ja heel triest.
Veni. Vidi. Fietsie.
- IkBenSpecialized
- Forum-lid
Wat was dat een ontzettende ruk aflevering van de Avondetappe gisteravond. Alleen die Deelder is zo'n beetje aan het woord geweest met allerlei onzinverhalen... pfffffffff......
Nou precies. Volgens mij was Nelissen er ook wel klaar mee.IkBenSpecialized schreef:Wat was dat een ontzettende ruk aflevering van de Avondetappe gisteravond. Alleen die Deelder is zo'n beetje aan het woord geweest met allerlei onzinverhalen... pfffffffff......
Biking is Living!
Ik zie dat het dus niet alleen mijn perceptie was. Wat voor affiniteit (afgezien van zijn slappe gezever) had Deelder uberhaupt met wielrennen?
Misschien is het ergens gezegd maar was ik al zo verdwaald dat ik het niet meer mee heb gekregen.
Ze hadden beter een clochard van de straat kunnen plukken.
Misschien is het ergens gezegd maar was ik al zo verdwaald dat ik het niet meer mee heb gekregen.
Ze hadden beter een clochard van de straat kunnen plukken.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Als ze dat bij iedereen gaan doen die op tv komt, kunnen ze de meeste zenders wel gaan opheffen.zaaf schreef:Die deelder zouden ze eerst naar de dopingcontrole moeten sturen voor hij op tv mag....
En een nachtburgemeester moet je natuurlijk nooit in het felle licht zetten.
-
- Forum-lid
Die van gisterenavond (nog) niet gezien maar kan nooit slechter zijn dan die van eergister.IkBenSpecialized schreef:Wat was dat een ontzettende ruk aflevering van de Avondetappe gisteravond. Alleen die Deelder is zo'n beetje aan het woord geweest met allerlei onzinverhalen... pfffffffff......
Wat een tenenkrommende aflevering was dat door die nietszeggende figuren als Kruijswak en Groenewegen.
Gisterenavond de eerste aflevering van ViveleVelo was weer uitstekend en zeker beter om aan te zien dan de Avondetappes van de afgelopen anderhalve week.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vanavond Vive le Velo kijken!! De Mart is te gast, de man we love to hate
Less is bore
-
- Forum-lid
Alleen al daar door zal deze 2e aflevering een anticlimax worden t.o.v. de eerste.daniel1975 schreef:Vanavond Vive le Velo kijken!! De Mart is te gast, de man we love to hate