Punt is, ze kunnen de vraag nu al niet aan --> waarom veranderen?Hupie schreef:Volgens mij zou Canyon heel veel meer verkopen als ze iets meer ruimte zouden bieden voor ( (kleine) aanpassingen. Als ze een stuk customizing zouden bieden, worden ze volgens mij nog een veel grotere concurrent van de "gevestigde merken" die je bij de FM ziet staan.
In ieder geval was mijn contact met Canyon zelf tot nu toe echt teleurstellend. Dat heeft voor mij toch ook een flinke impact op de hele beleving. (Heb nu voor het eerst een echt dure fiets gekocht, waar ik al erg lang naar uitkeek). Uiteindelijk hou ik mn Endurace wel, want het is en blijft een magistraal goeie fiets. Ik ga in ieder geval nog proberen of ik niet met enige korting die andere zadelpen kan aanschaffen.
Aanpassingen doen is niet zo rendabel, effort versus opbrengsten (?)
punt is, dat het zo af en toe echt verbazingwekkend is hoe matig de klantenservice/contact is voor een bedrijf dat specifiek via internet verkoopt. Nu valt het wel mee, maar in de transitie naar nieuwe fabriek EN nieuwe software systemen was het vrij ernstig allemaal.
En ja, de fietsen zijn heel goed. En waar ze begonnen met hele goede fietsen voor weinig geld, hebben ze nu marktaandeel en een bepaald imago, waardoor ze een heel aantal modellen toch al een stuk hoger in de markt wegzetten. Niet dat ze naar verhouding met andere merken voor de kwaliteit die je krijgt onwijs duur zijn. Maar de budget range is er wel re-de-lijk vanaf.
Maargoed, je weet wat je krijgt bij Canyon, keuze is beperkt tot wat ze aanbieden, dan heb je een hele goede fiets voor een goede prijs. Het is vrij handig als je jezelf kunt redden voor de aanpassingen die je wilt, voor het afstellen en voor basic onderhoud.