Titanium fietsen
-
- Forum-lid
Juist, zoiets zoek ik, dank.. Wat weegt zo n frame nou trouwens Rikkert?
litespeed schreef: Als het je om het bijzondere gaat, begrijp ik niet zo goed waarom je hem hebt laten wegvallen in de massa als 13 in een dozijn 'stalen' fiets.
Ik heb dus een stalen fiets die er uit ziet als een '13 in dozijn' tita fiets
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Omdat ik geen zin heb om te wachten op levering van een stuur met 26 mm klemming die ik dan ook nog eens enkel gebruik tot ik een nieuwe Schmolke heb, monteer ik nu maar even het enige stuur met die klemming die ik in de spelonken van mijn zolder nog kon vinden. Okay, het is het andere uiterste van het vorige stuur maar ik kan vandaag alweer fietsen
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Yup, maar nu ben ik binnen een dag voor 9 euro (rolletjes stuurlint) weer de weg op in plaats van toch weer geld uitgeven aan een tijdelijk stuur dat waarschijnlijk al snel weer 40, 50 euro kost, geld dat ik liever in een nieuwe Schmolke stop.
Veel plezier alvast, Timo...Timo 2.0 schreef:Omdat ik geen zin heb om te wachten op levering van een stuur met 26 mm klemming die ik dan ook nog eens enkel gebruik tot ik een nieuwe Schmolke heb, monteer ik nu maar even het enige stuur met die klemming die ik in de spelonken van mijn zolder nog kon vinden. Okay, het is het andere uiterste van het vorige stuur maar ik kan vandaag alweer fietsen...
Ik kijk naar buiten en zie het vallen "Buzz", maar goed het is najaar dus het hoort erbij. Vanmiddag toch nog even een rondje doen.
p.s., "EM", dat was mijn jeugdheld vandaar dat stuur op m'n zolder
p.s., "EM", dat was mijn jeugdheld vandaar dat stuur op m'n zolder
Timo 2.0 schreef:Yup, maar nu ben ik binnen een dag voor 9 euro (rolletjes stuurlint) weer de weg op in plaats van toch weer geld uitgeven aan een tijdelijk stuur dat waarschijnlijk al snel weer 40, 50 euro kost, geld dat ik liever in een nieuwe Schmolke stop.
Ach als je maar lang genoeg wacht komt alles weer een keer terug. Dit type stuur zal heus wel weer een keer als NIEUW en innovatief gepresenteerd worden. Ooit......... toch ............... ???
Hallo heeft iemand van jullie reeds framestickers besteld bij" sticky-bikes "ze staan op e-bay
onder volgende aankondiging" Litespeed titanium mountain bike frame stickers,10GBP" hoe hoog zijn de hoofdletters van Litespeed ik heb nl een Arenberg en de framebuizen zijn niet zo dik dus het moet niet boven 3 a4cm zijn of mijn frame is helemaal ingepakt en hoe is het met de kwaliteit?
onder volgende aankondiging" Litespeed titanium mountain bike frame stickers,10GBP" hoe hoog zijn de hoofdletters van Litespeed ik heb nl een Arenberg en de framebuizen zijn niet zo dik dus het moet niet boven 3 a4cm zijn of mijn frame is helemaal ingepakt en hoe is het met de kwaliteit?