Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Rose (voorheen Red Bull)

zapperdeflap
Forum-lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 07 mar 2009 11:03

zapperdeflap 15 jan 2010 08:19

Wouter J,

overtuig 'm met 'n foto,
Grt. Zapp

charite
Forum-lid
Berichten: 520
Lid geworden op: 15 mei 2006 16:02

charite 15 jan 2010 09:43

Wouter J schreef:
Felipe07 schreef:Ik vind de Red Bull fietsen prachting en ook de prijs/kwaliteitsverhouding spreekt me erg aan.

Misschien wel wat dom, maar ik koop er voorlopig geen omwille van de naam 'Red Bull'. Ik vind dat zo'n lelijke naam. Ligt dit aan mij ?


Was voor mij hetzelfde. En dan vooral die rode U die in de Bull zat. Vond ik erg lelijk.
Tot ik er achter kwam dat ik de fiets, los van zijn veel te "stoere" naam, echt wel mooi vond. En dat hij was afgemonteerd zoals ik wilde, en dat dat allemaal geen drol leek te kosten.


Mh, je zou hem kunnen laten spuiten in de kleur zoals je zo willen of met een andere naam. Ik weet niet of de prijs/verhouding dan (ook) nog goed blijft, maar voor 300 euro heb je een opnieuw gespoten fiets in de kleur die je wilt.

Het is maar een ideetje :)

dieseltje
Forum-lid
Berichten: 974
Lid geworden op: 06 aug 2006 22:10

dieseltje 15 jan 2010 10:43

[/quote]

Mh, je zou hem kunnen laten spuiten in de kleur zoals je zo willen of met een andere naam. Ik weet niet of de prijs/verhouding dan (ook) nog goed blijft, maar voor 300 euro heb je een opnieuw gespoten fiets in de kleur die je wilt.

Het is maar een ideetje :)
[/quote]

Dan heb je wel een supergoede fiets die bovendien nog orgineel is!
No pain no gain, no guts no glory!

gaisdergerman
Forum-lid
Berichten: 2862
Lid geworden op: 11 jan 2008 12:05

gaisdergerman 17 jan 2010 13:24

Ik had laatst een bericht gehad dat er binnenkort weer magazijnuitverkoop was. Kan alleen niet meer vinden waneer dit was. Toevallig iemand die dit even kan melden?

Is er tijdens zo'n magazijnuitverkoop een beetje aanbod in cyclocrossers? Ik ben op zoek naar een complete fiets of frame in maat 59,60 of 61. Is dat dan zoeken in een speld in een hoogberg of is de kans aanzienlijk dat ik er eentje vind?

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 17 jan 2010 14:07


foosho
Forum-lid
Berichten: 3597
Lid geworden op: 02 jan 2008 00:32

foosho 17 jan 2010 14:10

Ook via internet of alleen als je er echt bent?

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 17 jan 2010 14:24

Volgens mij alleen daar. Vaak is er na deze magazijnuitverkoop weer vanalles in de aanbieding op de site.
In de zomeropruiming heb ik mijn tijdritfiets daar gekocht. Scheelde 400 euro met de normale prijs. Was besteld, opgebouwd, en niet opgehaald. Crossfietsen zullen er wellicht staan, maar veel keus verwacht ik niet. Maar ja, niet geschoten is altijd mis.

[IMG=http://img97.imageshack.us/img97/1669/img1785o.jpg][/IMG]

Deze was ik hier vergeten te posten. Red Bull Roadflyer. Discwheel komt van FFWD. Binnenkort wordt het voorwiel vervangen door een Mavic cosmic carbon sl.
Kan ik de Xtreme aerowheels gebruiken voor mijn andere Red Bull (scandium 3000).

Gebruikersavatar
ric
Forum-lid
Berichten: 1012
Lid geworden op: 09 aug 2007 00:21
Locatie: Nieuwkoop

Gebruikersavatar ric 17 jan 2010 23:49

Ric schreef:Hallo Wouter,
Mijn PRO-SL uit 2003 heb ik nooit te "hard" gevonden.
Lijkt me vervelend om op een fiets te rijden die te 'zacht' is waarvan je denkt dat je energie verliest. Probeer een testrit te maken dan weet je een stuk meer. Banden, zadel en positie op je fiets zijn ook erg belangrijk voor het comfort.
Onderstaande fiets komt binnenkort beschikbaar ... (mt 59)
Gr, Ric

http://picasaweb.google.com/ric.immens/RedBull#



Gisteren mijn nieuwe PRO-SL opgehaald. Een 4400. Heb er Ksyrium SL en een andere zadelpen op laten zetten.
(28/12 besteld en binnen 3 weekjes klaar)

[img=http://img697.imageshack.us/img697/6185/img5967de.jpg]

En nu trainen voor de Marmotte!
Canyon Aeroad / Kona Rove St / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)

patmaessen
Forum-lid
Berichten: 1790
Lid geworden op: 22 aug 2006 15:22

patmaessen 18 jan 2010 10:15

Mooie fiets Ric, strak geheel. Veel plezeier en wellicht dat we elkaar bij de marmotte tegenkomen. Ga hetzefde frame rijden maar dan met de dura ace afmontage.

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 18 jan 2010 12:13

Foosho schreef:Ook via internet of alleen als je er echt bent?

Ga er zelf ook (bijna) altijd heen. De "bulk" van de uitverkoop kun je inderdaad alleen in Bocholt kopen. Voor als je er nog nooit geweest bent: de eerste paar dagen (weekend) is ontzettend druk; vééééééél kleding/schoenen/helmen; veel onderdelen (maar 't moet wel net zijn wat je zoekt!); interessante koopjes in wielen (ook de "gewone" merken) en altijd behoorlijk veel compleet afgemonteerde (overjarige) fietsen en losse frames en ook gebruikte fietsen.
Als je de rit er voor over hebt, altijd leuk/interessant om te gaan.
60 x Ventoux

levileripheimer
Forum-lid
Berichten: 86
Lid geworden op: 22 sep 2008 11:43
Locatie: Enschede

levileripheimer 18 jan 2010 12:34

Tijdens de uitverkoop eind november/begin december heb ik iig een stuk of 4 crossers zien staan in maat 58/60. Allemaal voor 899 euro. Verder stonden er minder fietsen dan er anders wel eens staan, maar nog altijd heel wat. Losse frames hadden ze toen niet meer. Zoals al gezegd: je moet net geluk hebben dat er iets voor je bij staat.

wouterj
Forum-lid
Berichten: 369
Lid geworden op: 31 mei 2008 01:17

wouterj 18 jan 2010 20:31

Ric schreef: Gisteren mijn nieuwe PRO-SL opgehaald. Een 4400. Heb er Ksyrium SL en een andere zadelpen op laten zetten.
(28/12 besteld en binnen 3 weekjes klaar)

En nu trainen voor de Marmotte!


Hela,
Ik heb mijn pro SL 4400 10 dagen eerder besteld, en nog altijd niet klaar.
Wel enkele dagen geleden geen mail gekregen dat hij binnen 10 dagen klaar is, dus het wachten gaat binnenkort beloond worden.

Ziet er erg mooi uit trouwens.

Over dat overspuiten wat iemand me adviseerde: Niet nodig, ik vind het spuitschema van 2010 echt wel mooi. Ben zelfs eerst voor haar uiterlijk gevallen (advertentie in fiets) en later pas voor haar karakter en eigenschappen.
Koga Miyata Road Racer \'98
Red Bull Pro SL 4400 \'10

Plaats reactie