Droomfiets
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="TiesT"][/quote]
lijkt wel Playmobil....
lijkt wel Playmobil....
-
- Forum-lid
Bijna goed deze Pegoretti. Met gewone zwarte huds en zwarte stuurpen zou het frame nog beter uitkomen imho.
[quote="BianchiSL3"]Bijna goed deze Pegoretti. Met gewone zwarte huds en zwarte stuurpen zou het frame nog beter uitkomen imho. [/quote]
En het zadel recht. En jammer van de waterverf :p Kan dit onmogelijk mooi vinden.
En het zadel recht. En jammer van de waterverf :p Kan dit onmogelijk mooi vinden.
-
- Forum-lid
Ik kan het wel waarderen, hoewel mijn eigen Pegoretti een veel rustiger spuitschema heeft. De bezitter van deze stalen fiets claimt een gewicht van 6,7 kilo...
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="marcello"]Op het 1e gezicht dacht ik dat de lak eraf gebladerd was.
[/quote]
Lijkt de fiets van Lance wel na alweer een valpartij, al de lak eraf geschaafd....
[/quote]
Lijkt de fiets van Lance wel na alweer een valpartij, al de lak eraf geschaafd....
-
- Forum-lid HC
Mijn droomfiets is gewoon een Cervelo S1 of een Wilier Izoard. Daarnaast een leuke afmontage en setje velgen die ik al heb en een SRAM Force of Shimano Ultegra groep. Geen onrealistisch doel en daarom hoop ik deze fiets volgend jaar ook te hebben :d. Het frame word waarschijnlijk zelfs deze zomer nog wel aangeschaft.
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009