Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 04 nov 2005 10:22

Zo mijn trainingen zijn inmiddels ook weer begonnen. Naa afgelopen 3 weken veel dingen te doen die god en mijn trainer in het seizoen verbieden  begon het toch weer te kriebelen. Afgelopen zaterdag begonnen met een bescheiden 2 uur in mijn lichte duur zone.Eergisteren ook 2,5 uur lichte duur. En gisteren een stevige duur training van 1,5, met toch maar weer een acceptabele 33 km/h.
Moet zeggen valt me dus niks tegen, gemiddeldes liggen wel wat lager, maar niet eens zo heel erg. Dat is dus het voordeel met goede vorm een rustperiode in te gaan.
A.s. zaterdag ga ik me weer voor het eerst in het bos wagen, zal me benieuwen hoeveel bomen ik niet weet te raken.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 04 nov 2005 10:36

Quote: Origineel geplaatst door coulthard op 04 November 2005
A.s. zaterdag ga ik me weer voor het eerst in het bos wagen, zal me benieuwen hoeveel bomen ik niet weet te raken.


Die bomen zullen blij zijn als je ze mist.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 04 nov 2005 13:41

Quote: Origineel geplaatst door coulthard op 04 November 2005
Zo mijn trainingen zijn inmiddels ook weer begonnen. Naa afgelopen 3 weken veel dingen te doen die god en mijn trainer in het seizoen verbieden begon het toch weer te kriebelen.
Afgelopen zaterdag begonnen met een bescheiden 2 uur in mijn lichte duur zone.
Eergisteren ook 2,5 uur lichte duur. En gisteren een stevige duur training van 1,5, met toch maar weer een acceptabele 33 km/h.Moet zeggen valt me dus niks tegen, gemiddeldes liggen wel wat lager, maar niet eens zo heel erg. Dat is dus het voordeel met goede vorm een rustperiode in te gaan.A.s. zaterdag ga ik me weer voor het eerst in het bos wagen, zal me benieuwen hoeveel bomen ik niet weet te raken.

Ik vond het al verdacht stil op dit forum .
Dus ook jij hebt soms rust nodig ,heb jij ook last van de trainingsprikkel steeds te behouden?.
Succes ik het bos zou ik zeggen..
cornelli racing cycles Uden

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 04 nov 2005 13:50

Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 04 November 2005




Ik vond het al verdacht stil op dit forum .Dus ook jij hebt soms rust nodig ,heb jij ook last van de trainingsprikkel steeds te behouden?.Succes ik het bos zou ik zeggen..


Het is heel goed om regelmatig een dag rust in te bouwen. Als je dan toch iets wilt doen train dan bijv. in de sportschool je spieren die je op de fiets maar weinig gebruikt. Maar ik vind het ook heel moeilijk, betrap me er dagelijks op dat ik naar gaatjes aan het zoeken ben om toch minimaal een uurtje te kunnen fietsen.
Maar vandaag niet.......
Behalve naar het werk dan....en vanavond weer terug....
 
"Afstappen is geen optie"

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 05 nov 2005 15:42

Wauw....!   Was dat ff koud vanochtend...!  Had helaas maar 1 uurtje de tijd vanochtend morgen waarschijnlijk meer..!
"Afstappen is geen optie"

Gebruikersavatar
ceejee
Forum-lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 10 apr 2005 22:23

Gebruikersavatar ceejee 05 nov 2005 18:12

Voor de eerste keer dit seizoen weer in de lange broek, fris weer, veel zon en windje 5. Onderlangs de zeedijk langs de Westerschelde richting het sloegebied gegaan, met de neus recht in de wind. Terug via het Veerse meer met de wind achter. Toch ook weer leuk een lagere temperatuur, je ziet wat meer ivm minder zweten en minder touristen. 75 km, met gem. 32,30 km, 3 stoplichten en schone b- wegen (bedankt boertjes, voor het vegen).
Morgen weer zo' n rondje.
Canyon Endurace CF SL 8.0 Aero
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 05 nov 2005 18:48

Vandaag dus weer voor het eerst in het bos en moet zeggen het viel me niks tegen. Zeker vergeleken met vorig jaar had ik er flink schrik in. Maar goed ik laat me niet zo snel uit het veld slaan. Zeker niet als 2 clubgenoten me graag eens eraf zouden willen rijden.....
De andere 2 zijn typische crossers, dus ik dacht nu krijg ik het op me dak. Ik had me dan ook van te voren voorgenomen niet te wild te gaan doen en ze gewoon te laten gaan als het te werd.
Ik beschik echter wel makkelijk over 1 bruikbaar wapen en dat is mijn grote vermogen. Was ook wel nodig om mijn gebrek aan techniek goed te maken. Maar de slimmerds waren wel weer zo aardig om dus routes uit te zoeken die heel technisch waren . En ik had ook al snel genoeg door om ze maar vorgetijdig te laten vliegen, want is wel leuk raggen in het bos, maar niet verstandig in dit tijdstip van het jaar. (waarschijnlijk was het voor hun gewoon duur).
Toch kon ik het niet op mijn dak laten dat ze me de hele tijd losten in het bos. Dus ik, zo slim als ik ben (), op een van de spaarzame momenten op de weg eens de gaskabel open gedraaid. Mooi gebruik gemaakt van de wind en ze op de kant gezet. De ene was er na een km of 2 af, de ander beet vast. Maar moest uiteindelijk ook toegeven. Dus mijn dag ook weer goed
Wel jammer dat we enkele minuten later weer het bos in gingen, konden ze mij weer op mijn nummer zetten. Maar goed ik pak ze nog wel. Even wat meer oefenen. ja wacht maar..........
 
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 06 nov 2005 11:45

Vanochtend was het alweer een ietsje minder koud als gisteren. In precies 2 uur 60 km gefietst. Dan heb zelfs ik geen fietscomp nodig om mijn gemiddelde uit te rekenen.
Maak op zondagochtend meestal een ritje tussen Den Bosch en Veghel. Rondom de Zuidwillemsvaart. Neem dan zoveel mogelijk viaducten mee. Lekker vol er tegenop knallen. Al was vanochtend het viaduct bij Veghel afschuwelijk zwaar. Had de wind vol op kop en het stijgingspercentage is daar behoorlijk.
"Afstappen is geen optie"

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 06 nov 2005 13:18

vandaag weer vroeg uit m'n nest om de toertocht van nistelrode te fietsen. kwam een paar van me mtbclub daar tegen en ben met hun mee gefietst. Hoewel we op sommige stukken moesten wachten tot we er langs konden had ik over 50 km toch een gemiddelde van 25.7
met de heen en terug reis heb ik 70 km gefietst op de mtb
 
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 06 nov 2005 14:18

Na 2 rustdagen 2,5 uren in de modder en de bekende heuvels.
Ging lekker maar ik heb nog steeds pap in de benen.
Dus maar niet steeds vol gegaan.
@ Cor 01 vanmiddag op bezoek bij mijn zus in Heeswijk dinther dat ken je wel denk ik.
Bedankt voor het commentaar over de trainingsprikkel.
Ik heb dat dus niet alleen.
cornelli racing cycles Uden

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 06 nov 2005 19:23

Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 06 November 2005

Na 2 rustdagen 2,5 uren in de modder en de bekende heuvels.Ging lekker maar ik heb nog steeds pap in de benen.Dus maar niet steeds vol gegaan. @ Cor 01 vanmiddag op bezoek bij mijn zus in Heeswijk dinther dat ken je wel denk ik.Bedankt voor het commentaar over de trainingsprikkel.Ik heb dat dus niet alleen.


Ha,ha leuk NEOS ...! Jou verhaal over de traininsprikkel komt mij namelijk heel bekend voor....! Heeswijk Dinther ligt hier maar een km of 5 vandaan. Ben ik vanochtendvroeg nog door heen gefietst. Mooie omgeving daar. Wordt ook veel door de bossen gereden. Kom jij omgeving van Gennep,Cuyk ? Daar ben ik namelijk ook goed bekend 
 
"Afstappen is geen optie"

jimbo
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 12 sep 2005 22:22

jimbo 06 nov 2005 19:33

Ja lekker weer vandaag. En een psychologische grens overschreden. Aan een stuk 50 km in het zadel gezeten. Zolang had ik nog niet gereden. Welliswaar de billen van een Baviaan nu,maar dat mag de pret niet drukken.
CC, agr 100; limo 100

Plaats reactie