Colnago
Je kunt je stuur ook een klein beetje kantelen, dat scheelt je een nieuw stuurlintje. Als het stuur van Carbon is zou ik Marko even laten sleutelen. Hij voelt beter aan dan jij hoe hard je het carbon moet aandraaien. Wat vind je trouwens van mijn karretje?
Camerig is prachtig!
Ik heb het stuur inmiddels iets gekanteld en dat voelt wel goed. Heb een Deda Newton setje van alu dus dat kan wel op gevoel. Omdat ik niets aan mijn fiets wil verkloten heb ik toch maar even een momentsleutel besteld van BBB.
@Gijs01: Die C50 is zekers mooi. Ik hou wel van een frame met ECHTE carbonlugs. Ook met Deda afgemonteerd zag ik en met een vers wit stuurlintje.
Alleen die mavic wielen is niet echt mijn ding. Zou er graag Neutrons (Ultra) in zien. Komt je fiets zeker ten goede met de mooie klassieke uitstraling. Dan zou ik misschien nog van die bandjes met die retro wangetjes er op zetten.
Ik zelf twijfel nu sterk tussen de Neutron Ultra's en de Eurus wielset. Het gewicht geeft niet de doorslag want scheelt slechts 30 gram volgens Campa.
@Gijs01: Die C50 is zekers mooi. Ik hou wel van een frame met ECHTE carbonlugs. Ook met Deda afgemonteerd zag ik en met een vers wit stuurlintje.
Alleen die mavic wielen is niet echt mijn ding. Zou er graag Neutrons (Ultra) in zien. Komt je fiets zeker ten goede met de mooie klassieke uitstraling. Dan zou ik misschien nog van die bandjes met die retro wangetjes er op zetten.
Ik zelf twijfel nu sterk tussen de Neutron Ultra's en de Eurus wielset. Het gewicht geeft niet de doorslag want scheelt slechts 30 gram volgens Campa.
neem Eurus! Die middenhoge velg en dikke spaken passen zo goed bij de moderne looks van je fiets.
Wat betreft mijn fietsje, die wielen en banden die jij voorstelt maken hem retro ipv klassiek. Ik ben het met je eens dat Eurus nog mooier is maar dat had de fiets ook weer duurder gemaakt. Nu heb ik dikke spaken en dat was de reden voor mijn wielkeuze.
Wellicht dat ik over een paar jaar Eurusjes koop.
Wat betreft mijn fietsje, die wielen en banden die jij voorstelt maken hem retro ipv klassiek. Ik ben het met je eens dat Eurus nog mooier is maar dat had de fiets ook weer duurder gemaakt. Nu heb ik dikke spaken en dat was de reden voor mijn wielkeuze.
Wellicht dat ik over een paar jaar Eurusjes koop.
Camerig is prachtig!
Dikke fiets man. Mooi WW spul er op zoals crank, remmen, achterderr, snelspanners.
Die OG remmen staan ook op mijn verlanglijstje.
Als ik toch een puntje mag noemen. Ik zou er zwarte banden op zetten en rode of zwarte snelspanners monteren.
Verder dikke fiets. Wat weegt i?
Die OG remmen staan ook op mijn verlanglijstje.
Als ik toch een puntje mag noemen. Ik zou er zwarte banden op zetten en rode of zwarte snelspanners monteren.
Verder dikke fiets. Wat weegt i?
-
- Forum-lid
Mooie fiets, daar moet het wel mee lukken denk ik.
Canyon Ultimate SLX
-
- Forum-lid
mooie fiets
Ik blijf die stickers op die Cosmic's alleen verschrikkelijk lelijk vinden. Ik zou ze er direct vanaf rossen als ze niet onder een laklaag zitten. Ik hou zelf wat meer van een rustige setup; zou het ook mooier vinden met zwarte rem-derailleurkabels en snelspanners die qua kleur bij de fiets passen.
Dat scandium strada frame in deze kleur blijft schitterend, net als de overige afmontage! Nu maar hopen dat het weer beter wordt en dan lekker fietsen...
Dat scandium strada frame in deze kleur blijft schitterend, net als de overige afmontage! Nu maar hopen dat het weer beter wordt en dan lekker fietsen...
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!
Frigo schreef:Ik blijf die stickers op die Cosmic's alleen verschrikkelijk lelijk vinden. Ik zou ze er direct vanaf rossen als ze niet onder een laklaag zitten. Ik hou zelf wat meer van een rustige setup; zou het ook mooier vinden met zwarte rem-derailleurkabels en snelspanners die qua kleur bij de fiets passen.
Helemaal mee eens.
-
- Forum-lid
Frigo schreef:Ik blijf die stickers op die Cosmic's alleen verschrikkelijk lelijk vinden. Ik zou ze er direct vanaf rossen als ze niet onder een laklaag zitten. Ik hou zelf wat meer van een rustige setup; zou het ook mooier vinden met zwarte rem-derailleurkabels en snelspanners die qua kleur bij de fiets passen.
Ik vind die stickers juist mooi maar das een kwestie van smaak..
Canyon Ultimate SLX