Cervélo
Bartjan schreef:is dit iemand van hier???..... 1400 euro voor een R3 compleet???...
http://fiets.marktplaats.nl/racefietsen ... nieuw.html?
Die persoon zit ook op wielertoerist.be denk ik (tis toch dezelfde foto).
http://www.wielertoerist.be/forum/viewt ... highlight=
Frame zou dus vrij nieuw zijn maar wegens het werken bij Merckx gaat hij overschakelen naar een Merckx fiets
Zeker als je ziet wanneer hij zijn vorige fiets te koop plaatste omdat hij juist een R3 gekocht had
http://www.wielertoerist.be/forum/viewt ... ht=cervelo
-
- Forum-lid
- Berichten: 288
- Lid geworden op: 04 aug 2006 23:00
is waarschijnlijk zijn fiets niet hoor die daar te koop staat, hij verkocht alleen z'n frame voor 1600 euro dachtek
-
- Forum-lid
- Berichten: 288
- Lid geworden op: 04 aug 2006 23:00
-Robin- schreef:Het is wel duidelijk dezelfde foto. Maar dat was dan ook het enige waarop ik mij gebaseerd heb.
hij is ook niet van nederland/tilburg, maar woont in gent
Aangezien foto's van marktplaats niet gekopieerd kunnen worden (en de persoon in België bij naam bekend is) denk in dat de aanbieding op marktplaats of "fake" is (zeker gezien de prijs) of dat de koper voor heel iets anders betaald.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 4217
- Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43
Oppassen natuurlijk maar er bestaan ook echt gekken die geld teveel hebben en iets nieuw kopen en binnen no-time voor heel veel minder verkopen. Met auto's komt het vaker voor dan met fietsen
-
- Forum-lid
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 20 aug 2007 18:36
SpEric, de prijzen die je eerder noemde voor de R3 (2599) en de soloist carbon(2699) zijn dat werkelijk de prijzen die veltec aanhoudt voor deze modellen?
Ik was ook uitgegaan van 2999 voor de soloist. Kunnen de soloist en de R3 ook al besteld worden via veltec of wordt dit pas eind van het jaar?
Ik was ook uitgegaan van 2999 voor de soloist. Kunnen de soloist en de R3 ook al besteld worden via veltec of wordt dit pas eind van het jaar?
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 20 aug 2007 18:36
Nog een vraagje, ik heb al heel wat berichten gelezen op dit forum dat remmen in de regen met full carbon wielen bijna niet te doen is. Zipp beweert echter dat dit juist het tegenovergestelde is. Het gaat hier dus om de full carbon wielen (tubes)
Kan iemand dit bevestigen? Hieronder een stukje uit de manual van zipp wielen over remmen.
BRAKE PADS for TUBULAR WHEELSETS
Your tubular Zipp rims are molded with our proprietary Micro-Porous Silica Ceramic
Matrix brake surface. All of the resin and mold release agents that are applied to the
rims as they are made have been chemically etched out of the braking area to provide a
semi-abrasive, pure ceramic surface. This surface allows for up to 50% greater braking
torque than aluminum rims, and although aluminum loses some 40% of allowable
braking torque when wet, the Zipp surface loses less than 6%. Your Zipp wheels will
be significantly more responsive and stop significantly shorter in wet conditions than
any aluminum rims. We strongly recommend you ride them in the rain before racing
on them so as not to be surprised by this increase in performance. Though this surface
does not require special pads, we do NOT recommend Campagnolo brake pads.
These have a very low melting point, and might melt excessively under heavy braking,
leaving a residue on the rim which is very difficult to clean. For optimal performance,
Zipp Carbon/Carbon brake pads provide the ideal balance of feel and stopping power,
and help rims remain cool.
ZIPP WHEEL INSTRUCTION MANUAL
USE AND CARE
Kan iemand dit bevestigen? Hieronder een stukje uit de manual van zipp wielen over remmen.
BRAKE PADS for TUBULAR WHEELSETS
Your tubular Zipp rims are molded with our proprietary Micro-Porous Silica Ceramic
Matrix brake surface. All of the resin and mold release agents that are applied to the
rims as they are made have been chemically etched out of the braking area to provide a
semi-abrasive, pure ceramic surface. This surface allows for up to 50% greater braking
torque than aluminum rims, and although aluminum loses some 40% of allowable
braking torque when wet, the Zipp surface loses less than 6%. Your Zipp wheels will
be significantly more responsive and stop significantly shorter in wet conditions than
any aluminum rims. We strongly recommend you ride them in the rain before racing
on them so as not to be surprised by this increase in performance. Though this surface
does not require special pads, we do NOT recommend Campagnolo brake pads.
These have a very low melting point, and might melt excessively under heavy braking,
leaving a residue on the rim which is very difficult to clean. For optimal performance,
Zipp Carbon/Carbon brake pads provide the ideal balance of feel and stopping power,
and help rims remain cool.
ZIPP WHEEL INSTRUCTION MANUAL
USE AND CARE
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;