Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ik had een Rapha broek met slijtageplekken (broek bijna 2 jaar oud, maar heb hele voorraad broeken dus wissel regelmatig) mailtje naar Rapha en mooie kortingbon gehad.
En daarmee nieuwe broek (Pro Team Crit Bib Shorts) besteld.
Had al 2 van deze crit bib shorts, net iets langer dan de normale pro team broeken en zitten mij ook net ff wat beter dan de normale pro team 2 broeken.
En daarmee nieuwe broek (Pro Team Crit Bib Shorts) besteld.
Had al 2 van deze crit bib shorts, net iets langer dan de normale pro team broeken en zitten mij ook net ff wat beter dan de normale pro team 2 broeken.
dnnscz78 schreef: ↑26 jun 2019 15:37 Deze BMC ? Kwam 'm toevallig tegen.
https://www.facebook.com/Spectrumbike/p ... =3&theater
Ja, die is het.
BMC Roadmachine 02 2019
BMC Teamelite 02 2020
BMC Teamelite 02 2020
... en weg is het effect van het embargo.Najieto schreef: ↑26 jun 2019 17:19dnnscz78 schreef: ↑26 jun 2019 15:37 Deze BMC ? Kwam 'm toevallig tegen.
https://www.facebook.com/Spectrumbike/p ... =3&theater
Ja, die is het.
Daar zou je als handelaar toch ook niet blij van worden: hij mag niets laten uitlekken ... dan doet een ander het dus wel.
M.a.w. wat een onzin om een embargo op te leggen.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
Een nieuwe achterband voor de mountainbike. De vorige heb ik nl. kapot gereden op de stenen in Oostenrijk. Nieuwe meteen tubeless gemaakt en ja hoor…. meteen weer kapot na een dagje raggen in Oostenrijk...grrrrrr. Nu maar even met een binnenband erin dan....
Ride bikes, not tanks!
-
- Forum-lid
Ik ben bezig het Garmin ecosysteem te verlaten omdat; tja voornamelijk softwarematig rommel.
Mijn vector 3 pedalen verkocht want hij verloor steeds Bluetooth connectie, verbinding met rechterpedaal, cadansmeting en had power spikes, net als vele anderen als je de fora zo leest. Overigens heeft Garmin hem wel keurig vervangen, dat moet ik er wel bij zeggen, maar heb geen zin in weer continu geklooi. En voor 1.000 euro mag je gewoon en werkend product verwachten en niet deze rotzooi.
Nu een quarq dzero gekocht die ik ook op mijn mountainbike heb. Daarmee werkelijk nog nooit problemen gehad.
Mijn vector 3 pedalen verkocht want hij verloor steeds Bluetooth connectie, verbinding met rechterpedaal, cadansmeting en had power spikes, net als vele anderen als je de fora zo leest. Overigens heeft Garmin hem wel keurig vervangen, dat moet ik er wel bij zeggen, maar heb geen zin in weer continu geklooi. En voor 1.000 euro mag je gewoon en werkend product verwachten en niet deze rotzooi.
Nu een quarq dzero gekocht die ik ook op mijn mountainbike heb. Daarmee werkelijk nog nooit problemen gehad.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Hier ook een DZero op beide fietsen, geen enkel probleem mee. Maar ik koers niet, dus vallen is voor mij vrij zeldzaam (gelukkig).
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Kan ook gewoon met de opladermont aigoual schreef: ↑01 jul 2019 13:20
Wat een opluchting na al dat gedoe met de Ipad (heb er wel een nieuwe aan overgehouden ) om nieuwe firmware te laden en te "voltooien". Wifi en bluetooth verbindingen, die de accu leeg trekken, niet meer nodig, heerlijk!